بازدید 22295
۲

حمله شدید علی کریمی به کنایه معاون وزیر

کد خبر: ۱۰۳۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 27 February 2021

جمله مهدی علی نژاد روی جلد روزنامه ایران ورزشی خودنمایی می‌کند که وزارت ورزش از هیچ یک از کاندیداهای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت نخواهد کرد و رییس بعدی فدراسیون فوتبال باید به وزارت ورزش و جوانان وام بدهد!

به گزارش تابناک ورزشی، این طعنه واضح علی نژاد به ارقام درآمدزایی موجود در برنامه مصطفی آجورلو بود که با واکنش تند اسطوره قرمزها مواجه شده است.

در واکنش به این جملات علی کریمی که خودش کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال است، با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی اش به صحبت های معاون وزیر ورزش واکنش نشان داد و در پایان حرف هایش، دوباره از هشتگ فوتبال پاک استفاده کرد. او پرسیده است این وام از فوتبال را کجا می‌خواهند خرج کنند؟!

 

کنایه شدید علی کریمی به ادعای معاون وزیر ورزش

مهدی علی نژاد در واقع به برنامه های درآمدزایی برخی کاندیداها کنایه زده و مدعی شده اگر این برنامه ها، فوتبال را به درآمد برساند، فدراسیون فوتبال نه تنها خودکفا می شود بلکه می تواند به وزارت ورزش وام هم بدهد. وزارت ورزش مدعی است هیچ دخالتی در انتخابات ندارد اما در فضای فوتبال این شایعه به گوش می رسد که کیومرث هاشمی گزینه وزارت در انتخابات فدراسیون فوتبال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فوتبال پاک فقط در یک سیستم پاک محقق می شود.
حالا تا تهشو بخون !
برخی مدیران فوتبالی از ترس از انتخابات فوتبال کنار کشیدند.
چرا کسی را که شهامت بیان آرایش را ندارد "مدیر" قرار داده اید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل