بازدید 14025
۱
نهادهای نظارتی و کمیته اخلاق فدراسیون چه زمانی ورود می‌کنند؟

انصراف دسته‌جمعی ۷کاندیدا درآستانه انتخابات پرابهام فوتبال تهران

آیا نمی‌شد مدیران موقتی که هفته آینده باید فدراسیون فوتبال را تحویل رییس جدید بدهند، بعداز دوسال این چهار روز را هم صبر می‌کردند تا تکلیف اداره فدراسیون در مجمع معین شود؟ آیا انتخابات از این شائبه برانگیزتر وجود داشته
کد خبر: ۱۰۳۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 21 February 2021

بعد از دو سال تاخیر انتخابات هیات فوتبال استان تهران و ریاست غیرقانونی ابوالحسن شیرازی بر فوتبال پایتخت، و تنها چهار روز مانده به پایان دوره جاری فدراسیون، در اقدامی عجیب مدیران فدراسیون تصمیم گرفته‌اند انتخابات این هیات را سرانجام برگزار کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اطلاعات و اخبار رسیده، قرار است روز دوشنبه 4 اسفند( فردا) با حضور 15 نامزد تایید صلاحیت شده برگزار شود اما شرایط برگزاری انتخابات ریاست فوتبال پایتخت خیلی آرام به نظر نمی‌رسد.

انصراف دسته‌جمعی ۷کاندیدا درآستانه انتخابات پرابهام فوتبال تهران

هفت نامزد تایید صلاحیت شده به دلیل آنچه ابهامات در برگزاری روند این انتخابات نامیده‌اند در مجمع عمومی هیات فوتبال استان تهران حاضر نخواهند شد. علیرضا یزدانی، سعید فتاحی، ایلکا، گودرزی، خاتونی، صالح و بدخشان نامزدهای تایید صلاحیت شده‌ای هستند که دوشنبه در مجمع غایب خواهند بود.

این نفرات حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از روند برگزاری انتخابات فوتبال پایتخت شکایت کرده‌اند. آنها همچنین به بازرسی کل کشور، بازرسی استان تهران و همچنین فراکسیون ورزش مجلس نامه نوشته‌اند و معتقدند که تشریفات قانونی در برگزاری این انتخابات رعایت نشده است.

هنوز مشخص نیست منظور و نیت مدیران موقت فدراسیون فوتبال از برگزاری انتخاباتی که دو سال پیش باید برگزار می‌شد و تا امروز هیچ عجله ای برای برگزاری اش نبود چیست؟ آیا نمی‌شد مدیران موقتی که هفته آینده باید فدراسیون فوتبال را تحویل رییس جدید بدهند، بعداز دوسال این چهار روز را هم صبر می‌کردند تا تکلیف اداره فدراسیون در مجمع معین شود؟ آیا انتخابات از این شائبه برانگیزتر وجود داشته است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این بازی ها زیر سر گروه تاج رانت خوار است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر