بازدید 7969

محتکر شامپوی قاچاق ۱۶۲ میلیارد تومان جریمه شد

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از صدور رأی دادگاه در پرونده شامپوی قاچاق تاریخ گذشته خبر داد و گفت: طبق حکم دادگاه این محتکر به پرداخت یک‌هزار و ۶۲۰ میلیارد یال ( ۱۶۲ میلیارد تومان) جریمه محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 19 February 2021

به گزارش «تابناک»، داریوش جمشیدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به رأی صادره از سوی قاضی پرونده اقدام متهم قطعاً موجب ورود خسارت بهداشتی، درمانی و جسمی به آحاد جامعه می‌شود و نگهداری این کالا موجب خروج ارز و خسارت مالی سنگین به سیستم پولی و بانکی شده است.

وی با اشاره به اینکه مالک این انبار با تغییر لیبل کالا و تعویض جعبه‌ها اقدام به عرضه کالاهای فاسد در بازار می‌کرد، افزود: جریمه دادگاه به میزان ۲ برابر ارزش کالاها و تعیین تکلیف کالاها نیز بر اساس دستور و نظر کارشناسان سازمان غذا و دارو تعیین خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

این مسئول اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل