بازدید 14923
۱
استاندار مازندران:

خطر شیوع کرونای انگلیسی در مازندران جدی است

استاندار مازندران خطر شیوع کرونای انگلیسی را در استان جدی دانست و خواستار تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 18 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، احمد حسین زادگان درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان مازندران گفت: موج سوم کرونا با همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند کاهشی داشته و این به منزله عادی انگاری و بردن شرایط به روند صعودی گذشته نیست.

وی درباره شیوع ویروس کرونا انگلیسی تصریح کرد: متأسفانه اخبار خوبی از ویروس کرونا در دیگر استان‌ها به گوش نمی‌رسد و وزیر بهداشت نسبت به شیوع ویروس کرونا انگلیسی در کشور ابراز نگرانی کرده است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران افزود: استان مازندران به عنوان مقصد گردشگری بوده که با ورود افراد غیر بومی از دیگر استان‌ها ویروس کرونا انگلیسی از همه نقاط وارد کشور می‌شود و احتمال ورود آن به استان مازندران زیاد است.

استاندار مازندران گفت: مردم با گارد دفاعی با ویروس انگلیسی مقابله کنند و از هرگونه حضور در اجتماعات خودداری کنند و رعایت پروتکل‌ها باید به ۹۵ درصد برسد تا مردم ایمن شده و ویروس انگلیسی ما را درگیر نکند.

حسین زادگان تصریح کرد: قدرت سرایت، شیوع و کشندگی کرونا انگلیسی وحشتناک‌تر از ویروس‌های قبلی است و نباید از روند کاهشی کرونا در استان مازندران خوش بین باشیم و ایمن سازی انجام شود.

وی افزود: به علت مراودات اجتماعی در غرب استان مازندران و ارتباطات با توجه به موقعیت گردشگریریالخطر شیوع کرونا انگلیسی تهدید جدی است.

استاندار مازندران شرایط کرونایی در استان مازندران را شکننده عنوان و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز از ستاد ملی کرونا تقاضا کرد شرایط سخت گیرانه تری اتخاذ کند تا در هر صورت از انتفال ویروس پیشگیری شود.

حسین زادگان درباره شرایط جاده‌ای و استقبال از گردشگران در نوروز ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: برای تعطیلی نوروزی تصمیم قطعی در ستاد ملی کرونا گرفته نشده و مرتبط با شرایط هفته‌های آتی و روند افزایشی ویروس کرونا در کشور تصمیم گیری می‌شود.

استاندار مازندران گفت: اخبار ناگوار از سرعت سرایت ویروس کرونا انگلیسی در کشور شنیده می‌شود و باید محدودیت‌های سخت گیرانه در کشور اتخاذ شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
مبنای بومی بودن که پلاک ماشین نیست.
مبنای بومی بودن که اجاره نامه یا سند خانه نیست.
باید از ادارات مهم استان نامه بیاورند. چندین نامه. مثلا دوازده سال تحصیلی در یک استان باشید. یا متولد آنجا باشید. یا از اتحادیه های شهر نامه معتبر ببرید که مازندرانی هستید. از شورای شهر نامه بگیرید که واقعا بومی همان شهر هستید.
پلاک ماشین مبنای بومی بودن نیست.
خیلی از تهرانی ها که اصالتا از استان های دیگر ایران هستند در شمال ویلا دارند و بومی نیستند.
انشاالله کرونا تمام شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار