بازدید 10071

زمین لرزه جنوب اصفهان ۵ مصدوم داشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس بررسی به عمل آمده این زلزله در منطقه سی‌سخت کهکیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲ 18 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منصور شیشه‌فروش امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، مرز استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد، حوالی سی‌سخت را لرزاند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس بررسی به عمل آمده این زلزله در منطقه سی‌سخت کهکیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است و مرز بین پادنای علیا با ۲۶ روستا و پادنا با ۱۸۹ روستا است.

وی بیان کرد: روستا‌هایی که در این مناطق هستند به علت شدت زلزله، آن را احساس کردند و مردم بیرون آمدند، حتی در شهر حنا و روستا‌های پادنا و پادنای علیا زلزله را احساس کردند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه تاکنون ۵ نفر به علت اینکه می‎‌خواستند سریع از خانه خارج شوند مجروح شده‌اند، افزود: در جاده ورودی خفر به دلیل زلزله یک ریزش اتفاق افتاده است که ۳ واحد مسکونی هم ریزش دیوار داشته‌اند، اما فعلاً کشته گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: ۲۷ تیم عملیاتی ارزیاب توسط هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی در محل اعزام شدند و ۲۶ دهیار در منطقه پادنای علیا و ۱۸ دهیار در منطقه پادنا و مدیریت بحران شهرستان سمیرم در حال پیگیری هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست