بازدید 17192
۵
تاکتیک عجیب سعادتمند و عبدیان در نقل و انتقالات، آبی‌ها را بهم ریخته است

خشم شدید رشید از استقلال؛ بازهم ماجرای چک هوادار برج‌ساز

احمد مددی به درستی پرداخت خارج از قرارداد را قبول ندارد چراکه اگر پول جداگانه به رشید، کمکی ازسوی برج‌ساز هوادار تیم بوده، نباید از حساب استقلال پرداخت شود. مظاهری هم حق دارد چون با پیشنهاد نجومی سعادتمند از تراکتور خارج شده.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 17 February 2021

رشید مظاهری در ابتدای فصل جاری به عنوان بهترین خرید ممکن درون دروازه به استقلال ملحق شد و در این راه شکایت تراکتور را هم به جان خرید.

به گزارش تابناک ورزشی، این ملی پوش اما طی روزهاي اخیر حسابی کلافه است و تمرکز خودش را در تمرینات و مسابقه از دست داده،  چرا که اختلاف حسابی میلیاردی با باشگاه دارد که اعصابش را مثل سه چهار ستاره دیگر تیم، به هم ریخته است.

حتی گفته می‌شود رشید در پنجره زمستانی با فسخ یکطرفه قرارداد به فولاد خوزستان خواهد پیوست که هنوز این شایعه ، واکنشی در پی نداشته است.

گویا رشید هم مانند وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و دانشگر دجار اختلافاتی در رقم قراردادش شده است که ریشه در شیوه غلط مدیرعامل سابق و یکی از اعضای هیات مدیره در جلب رضایت بازیکنان دارد. این موضوعات حالا تیم محمود فکری را از داخل متلاشی کرده و باعث شده شانس اول قهرمانی نیم‌فصل تبدیل به تیم سوم جدول شود و شایعاتی مبنی بر کم کاری برخی بازیکنان هم نشر پیدا کند.

دروازه بان استقلال مدعی است فقط 10 درصد از قراردادش را دریافت کرده اما مدیران باشگاه می گویند 60 درصد به او پول داده اند.

اما این اختلاف از کجا می آید؟ روزی که مظاهری با باشگاه استقلال قرارداد بست، پولی از علی نامداری دریافت کرد. احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت باشگاه به او گفته بود این پول جدای از قرارداد است.

خشم شدید رشید از استقلال؛ بازهم ماجرای چک برج‌ساز

حالا اما مشخص شده که نامداری یا همان برج‌ساز معروف استقلالی ها همه آن پول ها را از باشگاه طلب کرده است! بعد از اینکه تیم مدیریت استقلال دستخوش تغییرات شده، احمد مددی به درستی این مساله را قبول ندارد چراکه اگر این پول کمک بود نباید از حساب استقلال پرداخت شود.

اگر هم جزو تعهد باشگاه بوده، باید در قرارداد رسمی ثبت گردد. مدیران باشگاه مدعی هستند این پول بخشی از قرارداد رشید مظاهری بوده است.

همه این ها باعث شده مظاهری مدیران استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کند و مشخص نیست تکلیف او با آبی ها چه می شود. بازیکنی که با پوشیدن پیراهن حجازی و برخی تبلیغات در فضای مجازی، محبوب قلب آبی‌ها شد، حالا فقط بعداز یک نیم فصل ساز رفتن کوک کرده و حاضر نیست بخاطر پیراهن استقلال از وعده های خارج از عرق مدیران قبلی صرف نظر کند.

این مشکل دقیقا شبیه به مشکلی است که برای فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر هم پیش آمد و مدتی آن ها درگیر حواشی عجیب شدند.

به نظر می‌رسد تاکتیک های سعادتمند و عبدیان در فصل نقل و انتقالات حسابی باشگاه استقلال را به دردسر مالی انداخته و با این نحوه حساب و کتاب با ستاره های این تیم، هیچ بعید نیست که در نیمه دوم لیگ امسال، استقلال بیشتر از این در جدول سقوط کند.

باید مرجعی پیدا شود و این مساله را از موضع بالاتر پیگیری کند تا مشخص شود آیا مدیرعامل سابق به همراه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه ، حق چنین محاسباتی را داشته اند یا خیر؟ حالا پول نامداری را چه کسی باید پرداخت نماید؟ 

نویسنده: محمدعلی عباسی 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چه شیرتوشیریه تو استقلال
البته فقط مختص به این باشگاه و فوتبال و ورزش نیست
حتماً این هم تقصیر وزیره!؟
وقتی قرارداد 3 میلیاردی ولی نقد تراکتور رو شب بازی نیمه نهایی جام حذفی فسخ کردی و دنبال قرارداد 3 برابری توی استقلال بودی باید فکر اینجاشو هم میکردی که سنگ بزرگ نشونه نزدنه. درسته که همه باید به فکر تامین زندگیشون باشن و لبته که 10 میلیارد خیلی بهتر از 3 میلیارده ولی فکر اینجاشو نکرده بودی. به قول معروف وقتی جیک جیک مستونت بود ، فکر زمستونت بود؟
نمایان‌ترین مطلب در این خبر، آشکار شدن ظلمی است که در حق هواداران تراکتور شده است. ماه همیشه زیر ابر پنهان نمی‌ماند
همین طوری بازیکنان تیمهای دیگر را میگیریند. وعده های توخالی. از همه تیمها از تراکتور و پرسپولیس و ... . نوش جونتون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی