بازدید 13435
۱
رای محاکم قضایی علیه شیرازی و شرکت متبوعش؛

بدهکار معروف تبلیغات فوتبال ۶۰میلیارد محکوم شد

شرکت امین سیمای کیش، وابسته به سیدعلیرضا شیرازی است که پرونده های زیادی در حوزه تبلیغات ورزش ، فوتبال ، اپراتورها و صداوسیما داشته است که در بسیاری از موارد این پرونده های مالی به گره های سنگین خورده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 15 February 2021

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: شرکت امین سیمای کیش با رای داوری محکوم به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال ایران شده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره مدافع حقوق مادی و معنوی اهالی فوتبال بوده و هست، در همین راستا طی دو سال گذشته پیگیر وصول تمامی مطالبات از قرارداد منعقد شده تبلیغات محیطی با شرکت امین سیمای کیش در فصل ۹۷-۹۶ بودیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: تیم حقوقی و کارشناسی سازمان لیگ در نهایت موفق شد حقانیت خود را ثابت کند و شرکت مذکور با رای داوری محکوم به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال ایران شد. بهاروند تاکید کرد: در حال حاضر پیگیر وصول این رقم از طریق مجاری قانونی هستیم.

شرکت امین سیمای کیش، وابسته به سیدعلیرضا شیرازی است که پرونده های زیادی در حوزه تبلیغات ورزش ، فوتبال ، اپراتورها و صداوسیما داشته است که در بسیاری از موارد این پرونده های مالی به گره های سنگین خورده است. نام شیرازی بارها در رسانه ها مطرح و منتشر شده و در اغلب فصولی که وی مسوولیت پیمانی تبلیغات محیطی را برعهده داشته، اختلافات میلیاردی بین مدیران فدراسیون و شرکت های او به وجود آمده که اکنون در یکی از آنها وی محکوم به پرداخت 60 میلیاردتومان شده است.

بدهکار معروف تبلیغات فوتبال ۶۰میلیارد محکوم شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ایشون آقازاده ست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار