بازدید 8076

اعلام هزینه دیرکرد ثبت نام در آزمون سراسری

کد خبر: ۱۰۳۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 14 February 2021

سخنگوی سازمان سنجش گفت: درغیر زمان رسمی اعلام شده جهت ثبت نام در آزمون سراسری، اگر داوطلبی متقاضی ثبت نام آزمون باشد براساس مصوبه دولت می‌بایست هزینه دیرکرد ثبت نام کنکور را پرداخت نماید.

به گزارش میزان، داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور ۱۴۰۰، برای ثبت نام در این آزمون باید نسبت به خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال اقدام کردند. هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰، ۵۴۰,۰۰۰ هزار ریال می‌باشد کنکور سراسری به منظور ورود علاقه‌مندان به رشته‌های با آزمون دانشگاه‌های سراسری و آزاد، زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در این ماراتن نفسگیر هستند باید در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

داوطلبان به این منظور باید در ابتدا هزینه تعیین شده جهت ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و سپس با دریافت شماره سریال ثبت نام وارد صفحه تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ شوند. به منظور آگاهی نسبی داوطلبان در این بخش جزئیات هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ ارائه شده است.

هزینه‌های خدماتی ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۰ به ریال به صورت زیر است.

هزینه ثبت نام به ازای هر گروه آزمایشی ۵۴۰,۰۰۰
آزمون عملی رشته تربیت بدنی ۷۰۰,۰۰۰
آزمون عملی رشته‌های هنر ۱,۵۰۰,۰۰۰
هزینه مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ۶۵۰,۰۰۰
هزینه ثبت‌نام آزمون سراسری برای داوطلبانی که حوزه امتحانی آن‌ها خارج از کشور است ۱۰,۰۰۰,۰۰۰
خدمات سامانه انتخاب رشته پیشنهادی (اختیاری) ۱۴۰,۰۰۰
هزینه ثبت‌نام متأخرین آزمون‌ها و تغییر حوزه امتحانی ۱,۲۰۰,۰۰۰
هزینه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان (متخلفان احتمالی) آزمون‌ها، موضوع قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون­‌های سراسری ۱,۲۰۰,۰۰۰
علاقه‌مندی به گزینش در دانشگاه پیام نور، تربیت معلم (فرهنگیان) و مراکز غیرانتفاعی ۱۳۷,۰۰۰
خدمات پیام کوتاه آزمون (اختیاری) ۸,۵۰۰

همان طور که گفته شد پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی بوده و در سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. از این رو داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به پرداخت این هزینه با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در زمان مقرر اقدام نمایند؛ و از طرف دیگر کسانی که در فرصت مقرر نتوانسته اند اقدام به ثبت نام در کنکور سراسری را داشته باشند بر اساس مصوبه دولت هزینه ثبت نام دیر کرد را باید بپردازد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با میزان در خصوص هزینه ثبت نام در کنکور سراسری را گفت: در زمان‌های اعلام شده رسمی سازمان سنجش همان هزینه ثبت نام مصوب که توسط دولت تعیین شده است اخذ خواهد شده است، ولی درغیر زمان رسمی اگر داوطلبی متقاضی ثبت نام آزمون باشد براساس مصوبه دولت می‌بایست هزینه دیرکرد ثبت نام کنکور را پرداخت نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار