بازدید 6675

خداداد : کفاشیان و تاج در فوتبال باتلاق ساختند، کریمی اهل لابی نیست

کد خبر: ۱۰۳۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 09 February 2021

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال درباره کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: به نظرم هر کسی که لابی قوی‌تر و پارتی داشته باشد، به طور حتم شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، عزیزی درباره شانس علی کریمی برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال گفت: کریمی اهل لابی کردن نیست؛ به همین علت شانس کمی برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد. او یکی از اسطوره‌های ما است؛ اما ۹۰ نفر که حق رای در انتخابات را دارند فوتبالی نیستند و احتمال کمی وجود دارد که آن‌ها به کریمی رای بدهند، شانس او کم است.

کفاشیان برای کارهایش بازخواست نمی شود
پیشکسوت فوتبال ایران درباره اظهارات کفاشیان مبنی بر این که رئیس جدید فدراسیون فوتبال با باتلاق رو به رو خواهد شد، بیان کرد: کفاشیان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال بوده است. او و دوستانش، برای فوتبال باتلاق درست کرده‌اند و باید جوابگو باشند؛ اما سرشان بالا است و بازخواست هم نمی‌شوند.

او درباره چالش‌های پیش روی رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان باید جواب دهد. هر محصولی مانده، کار آقایان است؛ اما آن‌ها جوابگوی اقدامات خود نیستند. جالب است که افرادی مانند کفاشیان همچنان در فوتبال کشورمان حضور دارند و فقط انسان‌ها را تحقیر می‌کنند.

کفاشیان و تاج باید جوابگوی بدهی به ویلموتس باشند
عزیزی درباره این که پرونده ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال می‌تواند برای رئیس جدید فدراسیون فوتبال دردسرساز شود، گفت: پرونده ویلموتس مربوط به دوران مدیریت کفاشیان و تاج است و آن‌ها این اشتباه را مرتکب شدند و باید جوابگوی این همه بدهی باشند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره این که مشکلات فوتبال با حضور رئیس جدید فدراسیون حل می‌شود، بیان کرد: من اطلاعی از اهداف و برنامه‌های رئیس جدید فدراسیون فوتبال ندارم تا در این باره صحبت کنم. امیدوارم فردی شایسته و اصلح در روز ۱۰ اسفند ماه انتخاب شود تا فوتبال نجات پیدا کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر