بازدید 5943

شیشه و آجر پاره در کود زمین تمرین استقلال!

کد خبر: ۱۰۳۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴ 07 February 2021

سرمربی استقلال درباره غیبت وریا غفوری در تمرین شنبه استقلال گفت: وریا به پزشکان استقلال زنگ زد و گفت که سرما خورده است. ما هم این را قبول کردیم. بعد از بازی آن اتفاق افتاد و به نظر من پیش می‌آید اما من از وریا توقع بیشتری دارم و ایشان تیم را جمع می‌کرده است و در این مواقع از او انتظار دارم صبوری بیشتری داشته باشد. فشار روی بازیکنان ما وجود دارد و امیدوارم با انرژی بهتر در خدمت استقلال باشیم و کار خود را پیش ببریم.

او در واکنش به اظهارات خبرنگاری مبنی بر اینکه مشکوک صحبت می‌کنید،‌ اظهار کرد: خدا مهرداد میناوند و علی انصاریان را بیامرزد. آدم از فردای خودش خبر ندارد. اگر عمری باقی بماند، در خدمت استقلال هستیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به استقلال خدمت کنیم. من این توانایی را در خودم دیدم و اگر استقلالی‌ها من را کمک کنند، اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم.

فکری درباره شرایط زمین تمرین استقلال گفت:‌ وقتی مدیریت باشگاه ثبات نداشته باشد، این اتفاقات می‌افتد. باشگاه از الان باید به فکر زمین تمرین فصل آینده‌اش باشد چون زمین تمرین خوب پیدا نمی‌شود. الان زمین تهرانسر برای ترمیم زیر کشت می‌رود. در این فصل هم زمین خوب پیدا نمی‌شود. در زمین مجموعه انقلاب، از کود نامناسبی استفاده کردند که داخلش شیشه و آجرپاره بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل