بازدید 7884
۱

دستگیری سارق حرفه ای منازل در محله گاندی

کد خبر: ۱۰۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 06 February 2021

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف اموال سرقت شده به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی بیان داشت: اوایل مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۰۳ گاندی به این یگان ارجاع شد و شاکی اعلام کرد، زمان مراجعه به منزل متوجه شدم درب بالکن منزل تخریب شده است و وسایل منزلم شامل طلاجات، لوازم گران قیمت و ... به ارزش حدودی ۳ میلیارد ریال سرقت شده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در بررسی محل وقوع جرم و پایش محدوده سرقت و همچنین بازبینی فیلم زمان سرقت که توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده بود موفق می‌شوند رد پایی از سارق را بدست آورند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با تجمیع ادله بدست آمده و بررسی چند باره سرنخ‌های موجود نشان از آن داشت که سرقت توسط یکی از مجرمان حرفه‌ای صورت گرفته است لذا کارآگاهان پس از شناسایی سارق با هماهنگی قضائی در پی دستگیری وی برآمدند که متوجه می‌شوند به تازگی به جرم سرقت منزل دستگیر و در زندان در حال تحمل کیفر است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ضمن اخذ دستور قضائی متهم از زندان تحویل گرفته شد و مورد تحقیق قرار گرفت و در ابتدا منکر سرقت از منزل شاکی شد، ولی پس از مواجهه با ادله متقن کارآگاهان به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت، در خیابان در حال پرسه زنی بودم که بالکن بدون حفاظ منزل شاکی من را وسوسه کرد تا از منزل وی سرقت کنم و پس از سرقت، اموال را به چند مالخر فروختم.

سرهنگ دستخال افزود: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی، وی با قرار مجرمیت جدید روانه زندان شد و با تلاش کارآگاهان مالخران نیز شناسایی و دستگیری آن‌ها در حال پیگیری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه فایده دوربین نصب کنید و فیلم ورود سارقین یا صحنه های زشت تهدید، کتک و آزار و اذیت سارقین خشن که حتی در حضور خانواده وارد میشوند تا اموال ارزشمند را دو دستی تقدیمشان کنید به پلیس نشان دهید؟

چه فایده دزدگیر تماس بگیرد و آژیر هم فعال شود وقتی نمیتوانید توقع دخالت همسایه ها در مقابل سارقینی خشن را داشته باشید که بعد از سرقت و قبل از رسیدن پلیس فرار میکنند؟

چه فایده حفاظ و درهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند نصب کنید وقتی سارقین هم مثل کلید سازها میتوانند قفل آنها را با شاهکلید یا یک نی پلاستیکی باز کنند یا با پیچگوشتی، انبر قفلی و دیلم تخریب کنند؟

پس قبل از اینکه درگیر مشکلات روحی، روانی و اقتصادی ناشی از ورود سارقین شوید، قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن را نصب کنید که نه تنها ورود سارقین از طریق باز کردن یا تخریب قفلها را غیر ممکن مینماید تا جایی که وقتی متوجه تلاش سارقین برای ورود شدید حتی لازم نباشد از جای خود بلند شوید یا با پلیس تماس بگیرید بلکه ناجی شما در مقابل سارقینی است که در لباس مامور پلیس، آب، برق، گاز، همسایه و دیگر موارد وارد میشوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل