بازدید 15727
۶
علی‌نژاد: اعتراض استقلالی‌ها به نوع غذای‌شان به ما مربوط نیست

طعنه معاون وزیر ورزش به ۳برابرشدن قرارداد وریا

باید بگویم که در همه دنیا به دلیل کرونا، ورزشکاران قرارداد خود را کاهش دادند، اما در ایران سه برابر شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 06 February 2021

معاون وزیر ورزش در پاسخ به سوالی در مورد انتقاد بازیکنان استقلال در خصوص نداشتن زمین چمن خوب و اینکه مددی مطالبات را پرداخت نکرده، موضع صریحی اتخاذ کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  علی‌نژاد گفت: در مورد استقلال و نه پرسپولیس پرداختی از وزارت نداشتیم. هیج پولی به ۲ باشگاه پرداخت نمی‌شود. آنها با حامی کارگزاران و درآمدهایی که ایجاد می‌شود مطالبات خود را خواهند داشت. اینکه صحبت دسته جمعی در مورد یک مدل غذا مطرح شده، چیزی نیست که وزارت بخواهد ورود کند. 

وی افزود: مددی مدیر موفقی بود و اصلاحات زیادی انجام داده است. وی وقتی مسئولیت گرفت که پنجره بسته شده بود. اولین بار در مزایده کارگزاری انتخاب شد. اتفاق مبارکی بود که مددی با کمک هیات مدیره انجام داد. انتخاب سرمربی استقلال در همین دوره انجام شده و ۲۰ میلیارد تومان از قراردادهای ورزشکاران پرداخت شده است. اگر بحث‌هایی مطرح می‌شود، باید ببینیم واقعیت چیست و چطور مدیریت شده است. کاری که انجام شده، مربوط به خصوصی سازی سرخابی‌ها بوده و فکر می‌کنم مددی عملکرد خوبی داشته و الان استقلال در صدر است. نمی‌دانم دیگر باید چه اتفاقی باید بیفتد که نیفتاده است.

طعنه معاون وزیر ورزش به ۳برابرشدن قرارداد وریا

علی نژاد یادآور شد: ۲ مجموعه ورزشی برای استقلال و پرسپولیس ثبت رسمی شد. آنها افزایش سرمایه پیدا کردند تا شرایط ورود به بازار سرمایه را داشته باشند. بدهی‌های مشخص شده، شفاف‌سازی صورت گرفته، صورت‌های مالی ۶ ماهه آماده شده، اشکالات باقی مانده در حال پیگیری است، معارفه انجام شده، منتظر هستیم با هماهنگی هیات پذیرش زمان برای جلسه قطعی اعلام کنند.

وی در خصوص مدیریت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: در مورد هیات مدیره تلاش می‌کنیم کسانی را استفاده کنیم که کمک کنند و با هم هماهنگ باشند. افرادی که مسئولیت می‌گیرند لزوما شاید در فوتبال سبقه‌ای نداشته باشند اما موضوع مدیریت مهم است. مدیرانی که فعالیت می‌کنند، بعد از مدتی احساس می‌کنند که به دلیل سختی شرایط نمی‌توانند کار کنند. می‌دانم برایم این حرف شاید تبعاتی در فضای مجازی داشته باشد، اما باید بگویم که در همه دنیا به دلیل کرونا، ورزشکاران قرارداد خود را کاهش دادند، اما در ایران سه برابر شد.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: در زمان رسول پناه اقدامات مثبتی شد اما یک فیلمی گرفته و تقطیع شد. او خودش هم عذرخواهی کرد و قطعا حرفهایش مورد قبول نیست اما شرایط عادی در فضای هواداری این دو باشگاه نیست.

این معاون وزیر ورزش در مورد پرسشی که در رابطه با دلالی در فوتبال مطرح شد، گفت: موضوع فساد در فوتبال بود که به خاطر آن نامه ای به وزارت اطلاعات زده شد. بخشی از نتایج اطلاع رسانی شد اما بخشی اصلا اطلاع رسانی نشد. در این رابطه باید از وزارت اطلاعات پیگیر شوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قرارداد را که خواجه حافظ شیراز پیشنهاد نداده! گماشته وزیر ورزش (مدیرعامل) در استقلال امضا کردند!
خیار کیلویی 20 هزار تومن شد
با تشکر از مسئولین کار بلد
مملکت که نیست، دیوونه خونس
با کمال تاسف این دو تیمِ صرفا فوتبالی و نه حتی باشگاه به زالوی بیت المال شبیه شدن و علیرغم حمایت گسترده مادی و معنوی و رسانه ای و لجستیکی بازدهی تشریفاتی بیشتر ندارن و با یک رقابت مصنوعی حسادت گونه هر سال ده ها میلیارد تومان حیف و میل میکنند به طوری که حتی خارجی ها هم بی بهره نمیمونن
#سیرک_برتر
معاون وزیر چرا قرارداد 8 میلیاردی ترابی رو چیزی نمیگه؟؟؟؟
قرارداد یه سفره است ... ای بابا ... یزارید نونمون بخوریم ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار