بازدید 30334

ورود پلاک‌های غیربومی به شمال ممنوع شد

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج پلاک‌های غیربومی به گیلان، مازندران و همچنین استان گلستان که در شرایط زرد کرونا قرار دارد ممنوع شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 02 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، طبق تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا، ۳ شهر در استان گیلان و ۱۵ شهر در مازندران در وضعیت نارنجی هستند و وضعیت گلستان نسبت به این ۲ استان شمالی کمی بهتر است.

ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردد را که تا چندی قبل در مناطق قرمز و نارنجی اعمال می‌شد به مناطق زرد هم تعمیم داده است و به ویژه در مناطقی که جزو شهرهای مهمان‌پذیر و گردشگری هستند این طرح اعمال می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۶
قطار و هواپیما چطور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
قطار و هواپیما و افرادی که با خطی تردد می کنند و آنهایی که به جایی وصل هستند و مجوز می گیرند مستثنی از انتقال کرونا هستند و مشکلی ندارد
سوال بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
هواپیما، قطار، اتوبوس، تاکسی های بین شهری، خودروهای شخصی هم با پرداخت جریمه آزاد هستند و بیماری را منتقل نمی کنند مشکل درآمد است
بابا این یازیها چیه؟ بنده شش ماهه نرفتم به مادر پیرم سر بزنم اما همکارم هر دو هفته یکبار میره و میاد و به ریش ما میخنده.کدوم کنترل؟
یه بار برگردونن دیگه تکرار نمیکنن. بخدا ماهایی که رعایت میکنیم هم خانواده داریم. اتینجوری خیلی به ادم زور میاد
پاسخ ها
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
دقیقا حق با شماست، منم نتونستم چند ماه برم، ولی خیلی از اطرافیانم هر هفته داره میرن ومیان ، نمیدونم چه فایده ای داره ی عده رعایت کنن یه عده هم اصلا بهشون بد نگذره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
شماها خودتان تهران را اشغال کرده اید

بعد تهرانیها را فحش میدهید که به خانه هایشان در مازندران نروند
آقا والا بلا من شمال خونه دارم.زمین دارم.زندگی دارم باید هم تهران باشم هم شمال.اسیر کردید مردم رو.آقا اون کسی که اونجا خونه و کار نداره رو نذارید بره اونی که می خواد بره تو چادر یا پلاژ بمونه.نه اینکه حالا صرف اینکه پلاک ماشینم برای تهران هست اسیرمون کنید.
تصمیمات اشتباهی که تاوانشو ما مردم باید بدیم! اگر نگران سرایت کرونا هستید مترو را تعطیل کنید
الان 2 ماهه که مازندران رو منع تردد کرده اند پس چرا آمار ابتلا پایین نمیاد ؟!! مازندران تراکم جمعیتی پایینی هم داره پس چرا آمار با توجه به عدم تردد هنوز بالاست ؟ بعیر از اینه که خودشون مشکل دارند و رعایت نمیکنند ؟!
الان 2 ماهه که به ما اجازه تردد حتی به منزلمون در شمال رو هم نمیدهند !! دلیلش چیه ؟ با چه منطقی ؟
برنامه ای غلط و تکراری
خدا ميدونه چه رازي توي اين استانهاي شمالي هست كه راستشو نميگن!!! ديگه از تهران 12 ميليوني بدتره اوضاع شمال ؟؟؟؟!!!!
قطار با وجود خطرات و ریسک بسیار بالا آزاده چون پولش میره تو جیب آقایون
هواپیما با وجود خطرات و ریسک بسیار بالا آزاده چون پولش میره تو جیب آقایون
اتوبوس با وجود خطرات و ریسک بسیار بالا آزاده چون پولش میره تو جیب آقایون
تاکسی های تعاونی با وجود خطرات و ریسک بسیار بالا آزاده چون پولش میره تو جیب آقایون
مترو با وجود خطرات و ریسک بسیار بالا آزاده چون پولش میره تو جیب آقایون
اتوموبیل شخصی با وجود بی خطر بودن ممنوعه !!!
الان 2 ماهه که مازندران رو منع تردد کرده اند پس چرا آمار ابتلا پایین نمیاد ؟!!
2 ماهه مجوز نمیدند و نتونستیم به خونه تو شمال یه سر بزنیم ؟ به پدر و مادر پیر تنونستیم سر بزنیم.
هیچ کس هم جوابگو نیست و همه دربها بن بسته و اگر هم حرفی بزنی میشی ایادی استکبار و اختشاشگر و مخل نظم و امنیت و هزار تا وصله و انگ دیگه !
فرمانداری تهران هم که قرق شده توسط مازندرانی ها !
این روش نیست یا مجوز میدن یا اینکه مردم با وسایل نقلیه عمومی میروند که این انتقال را بدتر می‌کنه.به نظر بنده با این فرمون حتما به ته دره میرویم
من از ابتدای کرونا تا بحال نرفتم به مادرم سری بزنم. عید قبل، گفتیم رعایت می‌کنیم تا دو-سه ماه دیگر، اوضاع بهتر میشود. از همه جا رفتند شمال، خود شمالی ها هم رعایت نکردند. بقدری وضعیت بد شد که دیگه همسرم هم قبول نکرد در تابستان برویم. وقتی بخواهی از یزد، 700-800 کیلومتر بروی با بچه، نمی‌شود یک کله کوبید و رفت. به سرویس بهداشتی و استراحت تو راه نیاز داری. استرس این موارد نذاشت بروم. هر بار به بهانه ای نشد. حالا دو ماهی هست که مجوز میخواهد....

امسال من بدبخت چه گناهی کردیم؟! از افسردگی دارم می‌میرم. پول بلیط هواپیما را ندارم تازه داشته باشم، فکر میکنید بهداشتی تر از اتومبیل شخصی است؟

بجای این که تهران نشینان هر هفته سر از شمال درآورند، لااقل قانونی بگذارید که شمالی هایی که محل کارشان استانهای دیگر است، و ماهها به پدر، مادر و خواهر و برادرشون سری نزدند اجازه تردد حداقل یکبار در این یکی دو ماه را داشته باشند.
از نظر آقایون کرونا فقط از طریق سفر منتقل میشود و ازدحام در مترو و اتوبوس خطری ندارد! چرا یکبار سراغ مدیرانی که در وضعیت قرمز هم اجازه دور کاری به کارکنان ندادند نمیروید و آنها را جریمه نمیکنید؟ جریمه فقط برای مردم خوب است؟
با نظر 12:10 موافقم . آقا جان مثل روز روشن است معاون وزیر هم بیان کرده عامل اصلی انتقال وسایل حمل و نقل عمومی ( خط واحد،مترو،قطار،هواپیما، اتوبوس های بین شهری وتجمعات بویژه مجالس ترحیم وغیره) هستند یک بار معاون وزیربهداشت قم وقشم را از نظر مراسم عزاداری و گردشگری ناراخت کننده خواند او را تحدید به غزل کردند ما چه کنیم . ما هم کلی مشکل داریم فرهنگ عمومی غلط است یا نه اصلا پشت پرده افکار سیاسی باعث این محدویت های ظالمانه میشود.خانواده ما در شمال . خانه ما در شمال و خودمان هم شمالی ولی نمیتوانیم برویم ولی کسانی هستند با رانت مجوز علی رغم بومی نبودن راحت تردد میکنند.یکی با خودرو شخصی تعهد دهد با هیچ جا در تماس نباشد و دور همی نداشته باشد باید بتواند حداقل در فواصلی از ماه ها تردد نماید .چیزی نیست از زور گوئی ها منفجر شویم.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی