صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

اردوغان با اتوبوس بدون راننده به جلسه دولت رفت

رئیس‌جمهوری ترکیه با استفاده از اتوبوس الکتریکی بدون راننده «آتاک» به نشست هیئت دولت رفت.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۲۵
| |
47945 بازدید

اردوغان با اتوبوس بدون راننده به جلسه دولت رفت

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه با انتشار ویدئویی در حساب توییتری خود نوشت: با استفاده از اتوبوس آتاک الکتریک که نخستین اتوبوس نسل چهارم بدون راننده در جهان است و توسط مهندسین کشورمان طراحی و ساخته شده راهی محل برگزاری جلسه دولت هستیم.

اردوغان در این زمینه به خبرنگاران گفت: باور دارم که با آغاز تولید انبوه اتوبوس الکتریکی بدون راننده توسط شرکت‌های تُرک، برند این کارخانجات در جهان مشهور خواهد شد.
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا