بازدید 9118

رییس کمیته بدوی انتخابات فوتبال: با اخبار غلط فدراسیون را تعلیق نکنید

کد خبر: ۱۰۳۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 01 February 2021

علی فلاحتی شهاب‌الدینی، رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در‌خصوص آخرین اخبار از تأیید صلاحیت کاندیدای این فدراسیون گفت: «مرحله نخست بررسی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۱ بهمن به اتمام رسید و ۸۱ نفر تأیید صلاحیت شدند و ۱۰ نفر هم به دلیل نداشتن فرم تأییدیه رد صلاحیت شده‌اند. البته اعتراض از سوی افراد رد صلاحیت شده از طریق کمیته استیناف انتخابات قابل رسیدگی است.»

به گزارش تابناک ورزشی، فلاحتی در‌ خصوص تاریخ تأیید نهایی کاندیدای حاضر در انتخابات بیان داشت: «۱۹ بهمن آخرین فرصت برای تأیید صلاحیت کاندیدای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال است و فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌های لازم را در خصوص انتخابات روی خروجی سایت خود قرار می‌دهد، بر این اساس تنها اخباری که از طریق سایت فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود، رسمی است.»

رییس کمیته بدوی انتخابات فوتبال: با اخبار غلط فدراسیون را تعلیق نکنید

رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال با اشاره به انتشار اخباری در‌ خصوص تأیید کاندیداها اظهار داشت: «این خبرها را تکذیب و تکرار می‌کنم که مرجع رسمی اخبار سایت فدراسیون فوتبال است. همه ایرانی‌ها به فوتبال علاقه دارند و ۸۰ میلیون ایرانی نسبت به این موضوع عرق ملی دارند و دائماً پیگیر این موضوع هستند. از رسانه‌ها می‌خواهم که از انتشار اخبار غلط جلوگیری کنند و از مردم هم می‌خواهم که اخبار انتخابات را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.»

فلاحتی شهاب‌الدینی صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: «ما روی لبه تیغ هستیم و اگر هر کسی در بیان اخبار انتخابات اشتباه کند، فوتبال ما تعلیق می‌شود. بنابراین باید دقت لازم را برای انتشار اخبار داشته باشیم. در مقطع حساسی قرار داریم و از رسانه‌ها می‌خواهم که به ما در گذر از این مقطع حساس کمک کنند.» 

شنبه شایعاتی در خصوص رد صلاحیت حیدر بهاروند، سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال هم منتشر شد که او در این خصوص بیان داشت: «رد صلاحیت بهاروند شایعه است. همه اخباری که پیش از اعلام نهایی تأیید صلاحیت کاندیدا اعلام می‌شود، شایعه است. صلاحیت کاندیدای فدراسیون فوتبال در حال بررسی است و تا زمانی که حکمی در این خصوص زده نشده باشد، این موضوعات را رسانه‌ها منتشر نکنند. فیفا در حال رصد اخبار انتخابات است به این دلیل از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که نسبت به انتشار اخبار انتخابات بیشتر دقت کنند.»

او در خصوص روند تأیید صلاحیت کاندیدا اینگونه صحبت کرد: «در خصوص تأیید صلاحیت کاندیدا جدولی را فیفا در اختیار فدراسیون قرار داده که براساس آن جدول پیش می‌رویم. با دقت به دنبال انجام کارها هستیم و انتخابات را بدون هیچ مشکلی در زمان مقرر برگزار خواهیم کرد. امیدواریم که در این مسیر موفق باشیم.»

رییس کمیته بدوی انتخابات فوتبال: با اخبار غلط فدراسیون را تعلیق نکنید

رئیس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: «درخواست ما از رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های رسمی این است که مدافع ما باشند و به شایعات بی‌اساس توجه نکنند. دلمان نمی‌خواهد که با حرف‌های نابجا بهانه دست کسی بدهیم. همان طور که گفتم فوتبال‌مان روی لبه تیغ است و در صورت انتشار اخبار نادرست احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال وجود دارد.»

منبع: ایران ورزشی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر