بازدید 15513
۱
آیا داوران درپی مصالحه طرفین هستند؟

رای دادگاه عالی درپرونده جودوی ایران بازهم عقب افتاد

گفته می‌شود دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش، رایزنی و مشورت بیشتر داوران را دلیل تعویق صدور رای اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 29 January 2021

دادگاه بین‌المللی ورزش باردیگر صدور رای در مورد پرونده تعلیق جودو ایران را به تعویق انداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از این قرار بود رای دادگاه حکمیت ورزش درخصوص رسیدگی به پرونده جودو ایران ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن)  اعلام شود اما گویا این زمان تا ۲۶ فوریه یعنی حدود یک ماه به تعویق افتاد.

قرار است این دادگاه به پرونده شکایت جودو ایران علیه فدراسیون جهانی رسیدگی کند. این شکایت ابتدا در تاریخ ۲۶ شهریور در دادگاه مطرح شد. مرجع رسیدگی کننده به دو طرف فرصت یک ماهه داد تا با یکدیگر به توافق برسند اما در این مهلت تعیین شده بین دو فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو توافقی صورت نگرفت و بعد از آن دادگاه حکمیت اعلام کرد بعد از بررسی پرونده دو طرف، رای نهایی را تا ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) صادر خواهد کرد.

رای دادگاه عالی درپرونده جودوی ایران بازهم عقب افتاد

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در این رابطه اعلام کرده دادگاه بین‌المللی ورزش به صورت غیر منتظره، ایمیلی برای ما ارسال و طی آن به دلایلی که مشخص نیست صدور رای را به ۲۶ فوریه موکول کرده است. گفته می‌شود دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش، رایزنی و مشورت بیشتر داوران را دلیل تعویق صدور رای اعلام کرده است.

بدیهی است این فرصت می‌تواند مسیر تازه‌ای را بین فدراسیون جودو کشورمان و فدراسیون جهانی جهت مصالحه باز کند هر چند شواهد نشان می‌دهد دو طرف همچنان بر نظر خود تاکید دارند. ماجرا به پرونده سعید مولایی و ادعاهای وی مبنی بر دخالت مسئولان در اینکه برابر نماینده رژیم صهیونیستی قرار نگیرد باز می‌گردد که منجر به شکایت متقابل فدراسیون جودو ایران و فدراسیون جهانی به دادگاه بین‌المللی ورزش شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیز من ادعا نبوده حرفهای مولایی درست بوده
مگر سیاست ما این نیست که مقابل ورزشکار اسراییلی به میدان نریم
خوب پس چرا حاشا می کنید
؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی