بازدید 7053

اتحاد پنج داور فوتبال ایران برای شکایت از قلعه‌نویی

کد خبر: ۱۰۳۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 29 January 2021

اشکان خورشیدی در حاشیه مراسم تجلیل از داوران برتر مازندران به حرف های امیر قلعه نویی که در برنامه فوتبال برتر که از او و چهار داور دیگر نام برده بود واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، خورشیدی درباره اظهارات اخیر امیر قلعه نویی گفت: با توجه به آیین نامه ما حق پاسخگویی نداریم و نمی توانیم مصاحبه کنیم ولی با صحبت هایی که با مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال انجام دادیم و آقای سهرابی هم در صحبت های امروزشان فرمودند، قطعا این قضیه از طریق مسئولان محترم کمیته داوران پیگیری می شود.

وی افزود: صحبت های دوستان در آن برنامه اصلا صحت ندارد و اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد. اشتباهات داوری برای همه تیم ها هست و برخی تیم ها سود بردند و برخی هم از اشتباهات ضرر کردند. اینگونه نیست که فقط یک تیم ضرر کرده باشد و همه بگویند ما ضرر کردیم.

وی ادامه داد: اگر همه ضرر کردند پس آن تیمی که مقابل آنها بوده و سود برده چه تیمی است؟ آن تیم که خارجی نبوده است! اشتباهات داوری وجود دارد و اجنتاب ناپذیر و سهوی است. اگر عنوان شود داوران عمدا به ضرر ما اشتباه می کنند، بسیار نادرست است و باید پیگیری شود. اگر چنین چیزی است باید ثابت شود و اگر ثابت نشود با دوستانی که این صحبت ها را می کنند باید برخورد شود.

خورشیدی در ادامه گفت: کمیته داوران و کمیته اخلاق قول داده اند موضوع را پیگیری کنند و ما منتظر می مانیم تا بازخورد این صحبت ها را ببینیم. ما ۵ داور با یکدیگر صحبت کرده ایم و ان شاء الله کمیته اخلاق و داوران اقدام کنند و اگر نشد خودمان باید یک تصمیمی بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار