بازدید 9202

۸ تروریست در عملیات ارتش سوریه کشته شدند

نیرو‌های ارتش سوریه در عملیاتی موفق شدند دو خودروی متعلق به تروریست‌ها را منهدم و هشت تن از تروریست‌ها را از پای درآورند.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 27 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نیرو‌های مسلح سوریه موفق شدند شماری از عناصر باقیمانده گروه تروریستی داعش را در صحرای مرکزی این کشور از پای درآورند.

شبکه الاخباریه سوریه چهارشنبه به نقل از منبعی نظامی گزارش داد که در عملیات نیرو‌های سوریه دو دستگاه خودروی پیکاپ مجهز به مسلسل‌های سنگین متعلق به تروریست‌ها نابود شده و هشت تن از تروریست‌ها کشته شده‌اند.

این منبع گفت که نیرو‌های مسلح سوریه به عملیات تعقیب عناصر باقیمانده تروریستی در منطقه بیابانی ادامه می‌دهند و موفق شده‌اند امنیت جاده بین‌المللی دیرالزور - تدمر را به شکل کامل برای وسایل نقلیه و شهروندان سوری تأمین کنند.

طی یک ماه گذشته، عناصر تروریستی در جاده مذکور به نیرو‌های سوری حمله کردند که در حمله اول ۳۰ نفر و در حمله دوم که یکشنبه این هفته صورت گرفت، سه نیروی سوری کشته شدند. در هر دو حمله، اتوبوس‌های حامل سرباز‌های سوری هدف قرار گرفته‌اند.

یک منبع نظامی در ارتش سوریه به رسانه‌های این کشور گفته بود، حدود ساعت ۱۳:۴۰ به وقت محلی امروز اتوبوس حامل نظامیان در جاده «دیرالزور-تدمر» در منطقه «المالحه - الشولا» هدف تیراندازی گروهی از تروریست‌هایی قرار گرفتند که از منطقه «التَنف» آمده بودند.

منطقه التنف در شرق سوریه و در منطقه مثلث مرزی سوریه اردن و عراق قرار دارد. ائتلاف آمریکا طی سال‌های گذشته این منطقه را اشغال و در آن پایگاه‌های نظامی و باند فرودگاه برای هواپیما‌های نظامی خود احداث کرده است.

به رغم سلسله عملیات‌های پاکسازی ارتش سوریه در صحرای مرکزی این کشور، تروریست‌ها بار‌ها از منطقه تحت اشغال آمریکا برای حمله به نیرو‌های ارتش سوریه و متحدان آن استفاده کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان