بازدید 14221
۳
سایپا وضعیت آبی‌ها را بعداز ۹مسابقه نارنجی کرد

استقلال فکری در رکورد استراماچونی سکته زد

کد خبر: ۱۰۲۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 23 January 2021

صدرنشین لیگ بیستم بعد از ۶۷ روز مقابل تیم جوان و با برنامه سایپا شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال بعد از نتایج خوبی که طی چند هفته اخیر کسب کرده بود، با ۲۲ امتیاز از ۱۰ مسابقه به رکورد استراماچونی ایتالیایی رسیده بود اما درست در روزی که تصور می‌شد آبی ها با یک پیروزی آسان زمین را ترک می‌کنند، اسیر بی دقتی مهاجمان گلزن خود شدند و در همان امتیاز ۲۲ باقی ماندند.

استقلال فکری در رکورد استراماچونی سکته زد

محمود فکری، سرمربی استقلال پیش از بازی گفته بود «سایپا تیم محترمی است، اما اگر یک امتیاز از استقلال بگیرد، برای ما بد است.» اتفاق رخ اما امروز برای فکری و استقلال در ورزشگاه آزادی رخ داد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی (آرش رضاوند - 64)، داریوش شجاعیان (محمدحسین فلاح - 83)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (فرشید اسماعیلی - 64).

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سیدابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب (مهیار جباری - 68)، حسین مالکی (محمدرضا سلیمانی - 81)، مجید علیاری و رضا جعفری (کمال‌الدین نیکخوی - 83).

داور: یاسر همرنگ

نیمه اول
دقیقه 7:
 شوت صادق بارانی از پشت محوطه جریمه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 13: مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه سایپا اقدام به شوتزنی کرد که توپ او جایی در چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 18: شوت فنی مهدی قائدی را محمدحسین اکبرمنادی با یک دست دفع کرد که توپ پس از واکنش او به تیر دروازه خورد و دیاباته نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

دقیقه 36: ناهماهنگی بین خط دفاعی و دروازه‌بان سایپا باعث شد توپ به شیخ دیاباته برسد و موقعیت خوبی نصیب او شود، اما ضربه مهاجم آبی‌پوشان در چهارچوب نبود.

دقیقه 43: محمدحسین اکبرمنادی به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 2+45: محمد دانشگر پس از سوت پایان بازی، به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد. اعتراض او ادامه داشت که داور او را فراخواند و به نظر می‌رسید برای نشان دادن کارت زرد دوم و اخراج اقدام خواهد کرد، اما پس از اعتراض گسترده بازیکنان استقلال، داور به تذکر دادن بسنده کند.

نیمه دوم
دقیقه 49:
 حسین مالکی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و پس از عبور از مسعود ریگی با یک سرتوپ، توپ را گوشه دروازه رشید مظاهری جای داد.

دقیقه 54: مهدی مهدی‌پور با خطا روی بازیکنان سایپا و گرفتن ضد حمله این تیم، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 72: داریوش شجاعیان شوتی را روانه دروازه سایپا کرد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد و راهی به دروازه اکبرمنادی نداشت.

دقیقه 76: رضا جعفری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 78: توپی که در محوطه جریمه سایپا به فرشید اسماعیلی رسید، با ضربه والی او همراه بود که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80: محمد نادری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 86: مهرداد حیدری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 87: مهدی قائدی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سایپا را به صورت مستقیم روانه دروازه کرد که اکبرمنادی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 88: کرنر ارسالی روی دروازه سایپا با ضربه سر شیخ دیاباته همراه بود که دروازه‌بان سایپایی‌ها بازهم توپ را مهار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینروزها استقلالی ها هی به صدرنشینی شان مینازن ! کدوم صدرنشینی؟ چپ میرن میگن ماصدرنطینیم راست میان میگن صدرنشینیم !!! عموجان انگارفراموش کردید پرسپولیس ۳ تا بازی گمتر کرده و اگه هرسه بازیشوببره که انشالله میبره بازم میاید زیر پرسپولیس درست مثل ۵ سال گذشته (:
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بزک نمیر بهار میاد
کمبزه با خیار میاد
به قول رئیس جمهور محبوب تون آب رو بریز اونجات که میسوزه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل