بازدید 5621

مشارکت ۲۵۰ هزار بسیجی در طرح سردار سلیمانی

طرح محله محور سردار شهید سلیمانی یک طرح موفق در مقابله با کرونا است.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 21 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ،رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف کمک به مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری کرونا در حال اجرا است. مشارکت ۲۵۰ هزار بسیجی در طرح سردار شهید سلیمانی

دکتر شاهین محمد صادقی افزود: در اجرای این طرح ۲۵۰ هزار نفر از بسیجیان مشارکت دارند و مهمترین هدف آن پیشگیری از بیماری کرونا است.

وی با اشاره به اینکه طرح سردار شهید سلیمانی یک طرح علمی و منطق با موازین علمی است، ادامه داد: این طرح با همفکری و مشارکت استادان، اندیشمندان و افرادی که در ریشه کن‌های بیماریهایی همچون فلج اطفال نقش داشته و در سازمانهایی از جمله بهداشت جهانی حضور داشته اند طراحی شده است.

دکتر محمد صادقی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مردم در طرح شهید سلیمانی مشارکت و همکاری داشته اند ، گفت: طرح سردار شهید سلیمانی یک طرح محله محور است و تا پایان نابودی کرونا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی در تمامی فعالیت‌ها و عرصه‌هایی که حضور داشت موفق و اثرگذار بوده است و ما به تاسی از این سردار بزرگ، در طرح سردار شید سلیمانی تا ریشه کردن کرونا پای کار هستیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به تلاش‌های موفق کشورمان در مقابله با کرونا تاکید کرد: بر خلاف تمام پیش بینی ها هم اکنون میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در کشورمان زیر ۱۰۰ نفر می‌باشد و این موجب شگفتی برای کشور‌های جهان شده است که چگونه کشورمان علیرغم تحریم‌ها توانسته است اینگونه در مقابل کرونا موفق باشد.

دکتر محمد صادقی گفت: ما در ادامه این مسیر طرح را مورد بررسی قرار می دهیم تا با اصلاح برخی نقاط ضعف ها در جهت موفق تر آن گام برداریم.

وی خوزستان را از جمله استان‌های پیشتاز در اجرای طرخ سردار شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: ۳ هزار نفر از بسیجیان در این طرح در استان مشارکت دارند و با همدلی که میان مسئولان و همکاری خوب مردم وجود دارد وضعیت کرونا در این استان در شرایط خوب و مناسبی از نظر کاهش تعداد مبتلایان قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی