بازدید 6532
۱

استقرار دائمی اورژانس در مترو به زودی

استقرار دائمی اورژانس در مترو به زودیمعاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران از استقرار دائمی نیرو های اورژانس در برخی از ایستگاه های مترو از سه روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 10 January 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر سید رضا معتمدی در گفت و گو با ایسنا،درباره نتیجه پیگیری های انجام شده در خصوص رایزنی با مترو برای استقرار نیروهای اورژانس در ایستگاه های متروی تهران، اظهار کرد: طی هماهنگی هایی که انجام شد از تعدادی از ایستگاه های مترو بازدید صورت گرفت تا موقعیت آن ها بررسی شود.

وی ادامه داد: با بررسی هایی که صورت گرفت موقعیت مکانی در پنج ایستگاه از جمله ایستگاه آزادی، ایستگاه ارم سبز، میدان صنعت و میدان شهدا در اختیار ما قرار داده شد تا بتوانیم موتورلانس ها را در محل مستقر کنیم. اختصاص فضای مناسبی برای استقرار نیروها در ایستگاه متروی علی آباد هم در درست اقدام است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران با بیان اینکه امکاناتی مثل برانکارد، کمد دارویی، داروهای اورژانس و.. در موقعیت های در نظر گرفته شده قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: در نظر گرفتیم که در هر ایستگاه دو موتورلانس به صورت شیفتی فعال باشند.

وی افزود: تکنسین های اورژانس در دو ایستگاه میدان امام خمینی(ره) و فلکه صادقیه هم به صورت آمبولانسی و موتورلانسی مستقر هستند.

دکتر معتمدی در خصوص نکات مثبت استقرار اورژانس در ایستگاه های متروی پایتخت، اظهار کرد: مترو یک شهر زیر زمینی است و استقرار اورژانس در مترو موجب آسودگی خاطر شهروندان می شود، اگر مشکلی برای شهروندان پیش بیاید می توانند به نیروهای مستقر مراجعه کنند. علاوه بر این، محل هایی که قرار شده تا استقرار داشته باشیم از جمله محدوده و مناطقی هستند که نقاط کور هستند پس می شود به شهروندانی که در آن محدوده ها مستقر هستند هم خدمات ارائه کرد.

وی افزود: نیروها از صبح تا زمان تعطیل شدن مترو که حوالی 11 شب است در محل مستقر خواهند بود.

معتمدی گفت: در خصوص بحث ایجاد پایگاه های اورژانس مترو هم جلساتی داشتیم که قرار است در ایستگاه های جدیدی که احداث می شود به جانمایی محلی برای ایجاد پایگاه های اورژانس و استانداردسازی آسانسور برای حمل مصدوم متوجه شود، این در حالیست که متاسفانه در ایستگاه هایی که از قبل ساخته شده فضای مناسبی برای پایگاه ها دیده نشده است.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: نیروها در قسمتی از مترو مستقر خواهد شد که هم به داخل و هم خارج از مترو مسلط باشند و مکان استقرار آن ها در محلی خواهد بود که مردم هم بتوانند آن ها را رویت کنند.

وی گفت: استقرار نیروها در ایستگاه شهدا از ابتدای ماه آینده و در ایستگاه های آزادی، ارم سبز و صنعت از حدود سه روز دیگر آغاز می شود. استقرار نیروها در ایستگاه علی آباد هم در دست اقدام است تا پس از انجام شدن برخی تعمیراتی که باید در محل صورت گیرد، به نتیجه برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اورژانس نخواستیم. اون دکمه لامصب تهویه رو فشار بدین.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار