بازدید 7918

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور و انسداد برخی از مسیرها

کد خبر: ۱۰۲۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 09 January 2021

پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج، کرج - تهران و شهریار - تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، ترافیک در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک) و جاده شهریار به تهران از محدوده پلیس راه و کفش ملی نیمه سنگین گزارش شده است.

محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر دارای انسداد شریانی و شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

براساس این گزارش امشب و فردا جاده هراز به علت انجام تعمیرات در تونل وانا از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح مسدود می شود و مسیرهای جایگزین از محور فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال و جاده چالوس است.

جاده شوشتر اهواز به علت عملیات عمرانی روم آسفالت از صبح فردا ساعت ۷ تا ۱۶ مسدود و مسیر جایگزین جاده شوشتر سه راهی و ملاثانی و بالعکس معرفی است.

براساس این گزارش، در ساعت ۴ و ۴۷ دقیقه صبح امروز در استان گیلان در مسیر رشت-فومن-محور سراوان در اثر برخورد سواری سواری پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه سه نفر جان باختند.

پلیس توصیه توصیه کرد با رعایت سرعت مجاز و توجه کافی به جلو در حین رانندگی و پرهیز از استفاده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه از بروز تصادفات ناگوار جلوگیری کنیم.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی