بازدید 21444
استاندار تهران خبر داد

پیشنهاد ۲ روز تعطیلی تهران به دولت رسید

استاندار تهران گفت: پیشنهاد ۲ روز تعطیلی دستگاه‌های اداری استان تهران به هیات دولت ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 02 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران پیش از ظهر شنبه و در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران طی سخنانی گفت: پیشنهاد ۲ روز تعطیلی دستگاه‌های اداری استان تهران به هیأت دولت ارائه شد.

 وی همچنین از توقف موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: نظارت مستقیم بر سیستم گرمایشی ادارات استان تهران توسط شرکت گاز استان اعمال می‌شود، اما متأسفانه در این مدت شاهد پدیده جوی ناپایدار و اثربخشی آن نسبت به انتقال آلاینده‌ها نبودیم و اکنون شاهد حالت انباشت آلاینده‌ها هستیم.

استاندار تهران به گزارش اداره کل هواشناسی این استان مبنی بر پایداری جو طی روز‌های آینده اشاره کرد و گفت: طبق این گزارش، تنها باد ملایمی در جنوب استان تهران خواهیم داشت و به غیر از این باد، ناپایداری نداریم، که نسبت به جابجایی آلاینده‌ها اقدام بشود.

محسنی بندپی با بیان اینکه اکنون شاهد دو لایه این ورژن در ارتفاع ۲۰۰ و ۹۰۰ متری هستیم، گفت: همه دستگاه‌های عضو کمیته وظیفه دارند، بر اجرا، نظارت و پیگیری مصوبات اقدام کنند، می‌بایست، تدابیر لازم برای یک درجه آلودگی بیشتر اتخاذ شود، یعنی اگر ما شاخص بالای ۱۵۰ را داشته باشیم، بر اساس مصوبه هیأت وزیران باید تدابیر سخت‌تری اتخاذ شود، تا سلامت شهروندان حفظ شود.

آلودگی هوا ۱۰ الی ۱۵ درصد مرگ و میر ناشی از کرونا را افزایش می‌دهد
وی گفت: افزایش غلظت ذرات معلق ۱۰ الی ۱۵ درصد شیوع، انتقال و مرگ و میر ناشی از کرونا را نیز افزایش می‌دهد، که بر همین اساس باید تصمیماتی اتخاذ کنیم، که با کاهش مواجه اشخاص روبرو شویم و پیشنهاد واضح و روشن جلسه امروز این است، که ما ضمن اینکه ما باید شدت و نظارت جدی تری بر تمامی عوامل کاهش خطر داشته باشیم، دو روز تعطیلی را برای همه دستگاه‌های اداری، فعالیت‌های عمرانی و دستگاه‌های خصوصی ارائه شده است.

از سوخت مازوت در استان تهران استفاده نمی‌شود
محسنی بندپی گفت: امروز هیچ صنعتی در استان تهران از سوخت مازوت استفاده نمی‌کند، خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی متوقف می‌شوند.

وی گفت: طبق گزارش رئیس پلیس راهور پایتخت علی رغم همه این محدودیت‌ها ما شاهد ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش ترافیک نسبت به زمان مشابه سال قبل داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶
باید 4 شنبه میدادن تا جمعه صبح آقای ریس جمهور خبر دار بشه
خودروهای شخصی که متاسفانه جایگزینی هم نداره قاتل همه شهروندان
تا برسه ... تا اعلام وصول بشه ... تا خونده بشه ... تا به شور گذاشته بشه ... تا بررسي بشه ... تا تصميم گيري بشه ... تا ابلاغ بشه.. تا اجرا بشه ... انشالله سال 1402 آغاز ميشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
همونو بگو
از سوخت مازوت استفاده نمی شود/ .. ... آدم دروغگو
نفس تهرانیها به شماره افتاده کسی هم به فکر نیست.
اسمشو میذارن تعطیلی تهران...تو متنش که میری میبینی فقط صحیت از کارمندای دولته!!
انگار بقیه مردم و شهروندا که نفس میکشن آدم نیستن!!
فقط کارمندای دولت یک سوم باشن...فقط کارمندای دولت تعطیل باشن!
بخش خصوصی به ما چه مربوط؟! برن بمیرن!!
ایشون استاندار ادارات بخش دولتی هستن یا استاندار کل مردم تهران؟
پیشنهاد تعطیلی فقط برای کارمندای دولت میدن؟
کارمند و کارگر بخش خصوصی آدم نیست؟ کرونا نمیگیره؟ نفس نمیکشه؟؟
کارمندان دولت ، زوج و فرد می شوند . کارمندان دولت ساعات کارشان کاهش پیدا می کند . کارمندان دولت افزایش حقوق دارن . کارمندان دولت مزایا و وام های کلان دارن ... خروجی هم ...
ظاهرا بقیه اب شش دارن اونها شش. انها بچه ننه اند و بقیه بچه هوو!!!
نیروگاهها که زیرمجموعه دولت هستند از سوخت مازوت استفاده می کنند و این فلاکت را به بار آورده اند باید مواخذه شوند نه با تعطیلی کسب و کار مردم
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری
برای آلودگی هوا چرا از ماشین های برقی مخصوصاً اتوبوس ها استفاده نمی شود؟ آن هم در خطوط ویژه!!!!!!!!!!!!!
در مورد تعطیلی خیلی کار خوبی است اگر هفت روز را تعطیل کنید و قیمت مواد غذایی و مسکن را هم گران کنید فکر کنم کسی در تهران نماند بجز آقایان خاص و بعد معلوم می شود کی چکاره است. علی برکت الله.
سلام فقط میخاستم بگم بفکر مردمی باشید که هیمشه پشت این ملت بودن و هستk
همیشه از اسلام میگید ولی هیچ جا درست رعایت نمیشه این حق شهروندی هم جز از حقوق این ملت هست ما داریم خفه میشیم از بی عدالتی یک چند روز تعطیل بشه تا هم آلودگی و کرونا راحتر کنترل بشه خواهشا
جوک میگی؟بگو تعطیلی کارمندان دولت و گرنه بخش خصوصی که آدم نیستند و تو هر شرایطی باید سرکار بروند
بخش خصوصی آدم نیستند؟چقدر واقعا از انسانیت بدور هستید شماها
شما تهران را تعطیل کنی، آمار دور دور خودرویی را می برید بالا. باز هم میشه همین آش و همین کاسه. غالب ملتی که در تهران زندگی می کنند فکر تفریح و سرگرمی 24 ساعته هستند، حتی زمانی که سر کار هستند، چه برسد به زمانی که 2 روز تعطیلی داشته باشند.
فايدش چيه؟ حالا دو روزم تعطيل بشه، بعدش چي؟!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی