بازدید 7964
۳

عمران‌خان: در سال ۲۰۲۱ کسی گرسنه نمی‌خوابد

نخست‌وزیر پاکستان دو هدف و برنامه اصلی این کشور در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که شامل خدمات بهداشتی رایگان و اجرای برنامه جامع مبارزه با فقر و گرسنگی است.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 02 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان دو هدف و برنامه اصلی این کشور در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که شامل خدمات بهداشتی رایگان و یک برنامه بدون خواب است.

وی افزود: برای سال ۲۰۲۱ دو هدف داریم. یکی از آن‌ها در قالب "پوشش جهانی بهداشت" است که ایالت‌های پنجاب، گیلگت-بلتستان و خیبر پختونخوا را در برمی‌گیرد.

به گفته وی، بر اساس این طرح هر خانواده دارای پوشش بیمه درمان است و شهروندان می‌توانند به هر بیمارستانی مراجعه کارت بهداشت خود را نشان داده و خدمات درمانی دریافت کنند. چنین برنامه‌ای حتی در کشور‌های ثروتمند دیده نمی‌شود.

خان افزود: برنامه دوم با عنوان "هیچ کس در پاکستان گرسنه به رختخواب نمی‌رود" است که این برنامه شامل کل ملت و کل کشور خواهد شد. با استفاده از فناوری‌های اطلاعات مناطق کم‌برخوردار و فقیر با همکاری برخی نهاد‌های رفاهی شناسایی و این برنامه در کنار «طرح احساس» اجرا خواهد شد تا در پایان سال، پاکستان کشوری باشد که هیچ شهروندی گرسنه به رختخواب نرود.

نخست وزیر پاکستان گفت: سال اول دولت صرف احیای اقتصاد شد. متأسفانه سال دوم با کرونا روبرو شدیم که در آن استراتژی دولت موفق بود و ما مردم را از گرسنگی نجات دادیم و پاکستان سریعترین کشوری بود که در منطقه شبه قاره توانست خود را احیا کند.

عمران خان افزود: ۲۰۲۱ سال توسعه است، پاکستان در جهت مثبت حرکت می‌کند و ما با تدوین سیاست‌های دوستانه تجاری، صنایع را توسعه خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
انصافا جنس های که تو پاکستان میزنن اصل هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
برنامه های بهداشت و درمان و رفع فقر ارتباطی به جنس مصرفشان ندارد بلکه تحقق یا عدم تحقق این وعده ها قضاوت افکار عمومی جامعه ای را در پی دارد که در انتخابات آینده به این حزب رای نخواهند داد. فلسفه وجود حزب و انتخابات ازاد یعنی پایبند بودن به شعارهای زمان تبلیغات.
پوشش همگانی سلامت نه پوشش جهانی سلامت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی