بازدید 13511
۲
مشکلات استقلال با بردن پرسپولیس هم حل نمی شود

فکری: شعبده‌باز نیستم، دربی را ببازم اتفاقی نمی‌افتد

اگر مقابل پرسپولیس شکست بخوریم اتفاق خاصی نمی‌افتد، هر چند برد و باخت در دربی برای هواداران مهم است و آنها دوست دارند که برنده آن باشند یا دست کم بازنده نباشند
کد خبر: ۱۰۲۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 27 December 2020

محمود فکری بعد از تمرین امروز استقلال درباره دربی پیش رو و احتمال باخت به پرسپولیس یا غلبه بر این تیم حرف زد.

به گزارش تابناک ورزشی، درباره انتقاد برخی کارشناسان نسبت به زیبا بازی نکردن استقلال توضیح داد: این نظر کارشناسان نیست، بلکه نظر افرادی است که سناریو را از قبل چیده اند. من بچه نیستم و سال‌ها در استقلال بازی کردم، کاپیتان و مربی این تیم بودم. فضا را می‌شناسم و می‌دانم برای استقلال سناریو چیده‌اند. یعنی اگر باختیم چه کاری انجام بدهند، مساوی کردیم چه موضوعی را دنبال کنند و اگر هم به پیروزی رسیدیم پیگیر چه موضوعی شوند.

* چون پوکرباز و شرط بند نیستم و دلالی نمی کنم انتقاد می کنند

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: مگر تیم‌های دیگر بازی کهکشانی انجام می‌دهند؟ چرا از آنها ایراد نمی‌گیرند؟ ایراد سالم بودن من است. این ایرادها را می گیرند چون من پوکربازی و شرط بند نیستم، جادوگر و دلال هم ندارم. از بازیکن پول نمی گیرم، حق کسی را نمی‌خورم و دروغ هم نمی‌گویم. ایراد من هستم. امثال من فقط به درد روز مردن می‌خورند. در آن زمان اگر بمیریم همه به به و چه چه می‌کنند و می گویند عجب آدم خوبی بود.

فکری ادامه داد: همه آدم‌های ناسالم را دوست دارند، اما علاقه‌ای به افراد سالم مثل من ندارند، فقط آنها را برای روز مردنشان دوست دارند و در آن زمان از این افراد تعریف می‌کنند. 

فکری: شعبده‌باز نیستم، دربی را ببازم هم اتفاقی نمی‌افتد

* مدیریت از من حمایت می کند اما فشارها روی مدیران استقلال هم تاثیر گذاشته

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امیر قلعه‌نویی ابتدای ورود خود به تیم استقلال سه سال زمان داشت و بعدها به پرافتخارترین سرمربی این باشگاه تبدیل شد. آیا مدیریت باشگاه چنین فرصتی به شما می‌دهد، گفت: مدیریت باشگاه در صحبت‌هایش از من حمایت می‌کند اما این فشارها روی مدیران استقلال هم تاثیر گذاشته و تمرکز آنها را هم بهم می‌زند. واقعیت این است؛ هیچ یک از دوستان نمی‌خواهند قبول کنند و فضای سالم را به وجود بیاورند. فضای ناجوانمردانه‌ای شکل گرفتهاست.

اگر تیم من امتیاز نمی‌گرفت می‌گفتند چرا امتیاز نگرفت، اکنون که امتیاز گرفته‌ایم می‌گویند چرا خوب بازی نمی‌کند. در مصاحبه قبلی‌ام هم گفتم ما مثل قوم بنی اسرائیل شده‌ایم و هر کاری بکنیم بهانه و ایرادی گرفته می‌شود. در مجموع روحیه و شخصیتی دارم که با تمام وجود می‌جنگم و برای تیمم تلاش می‌کنم.

* من هم بروم هر فردی به استقلال بیاید با ساختار نادرست باز هم مشکلات هست

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: از بازیکنان و مجموعه استقلال راضی هستم، بازیکنانم با تمام وجود تلاش می‌کنند و ما هم مشغول رفع ایرادها هستیم، اما زمان می‌خواهیم. امیر قلعه نویی و دوستان دیگر که در تیم‌های دیگر موفق بوده‌اند ولی بدون زمان به این امر نرسیدند، بلکه به همه این نفرات زمان دادند. با توجه به مشکلات ساختاری استقلال برای رفع آنها نیاز به زمان داریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد. اگر من بروم و هر دوست دیگری به استقلال بیاید با ساختار نادرست چنین مشکلاتی را پیش رو دارد. 

* منصوریان خواسته دلسوزی کند اما من به دستیارانم اطمینان دارم

فکری درباره صحبت‌های اخیرا علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه امیدوارم صمد مرفاوی و پرویز مظلومی دنبال سرمربیگری استقلال نباشند، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این مسائل تاثیری در تیم نگذارد. منصوریان دوست خوب ما است و از سر دلسوزی این حرف را زده، شاید او احساس کرده اگر چنین موضوعی مطرح شود بهتر است، اما من به کادر فنی و دستیارانم کاملا اعتقاد و اطمینان دارم. مشکل خاصی وجود ندارد و آنها خوب وقت گذاشته و خوب کار می‌کنند.

* مشکلات استقلال را به هر گوش شنوایی بگوییم ناشنوا می شود

وی ادامه داد: تمام مسائل و مشکلات ما به دلیل در اختیار نداشتن زمان بوده و اگر این صحبت‌ها را به هر گوش شنوایی بگوییم ناشنوا می‌شود. برای ساختن یک تیم و انجام کارهای تاکتیکی 6 تا 8 هفته نیاز به زمان داریم. این را بارها گفته‌ایم و همه هم می‌دانند. استراحت بین فصل هم خیلی ضروری است. افرادی که سال‌ها در ورزش بوده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند، اما باید قبول کنیم تیم استقلال بین دو فصل استراحت نداشت.

*شبیه قوم بنی اسرائیل هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: 6 تا 8 هفته برای کارهای تاکتیکی و بدنسازی زمان نداشتیم و خیلی از مسائل دیگر هم در اختیارمان نبود، اما با صبوری کردن حرف نزدم، اگر حرف بزنیم می‌گویند چرا حرف زدی و اگر هم نزنیم می‌گویند چرا صحبت نکردی.همانطور که گفتم ما شبیه قوم بنی اسرائیل هستیم.

* حتی دربی را هم ببریم به زودی مشکلات استقلال تمام نمی شود

فکری در باره اهمیت نتیجه‌گیری در دربی برای هواداران استقلال و احتمال تصمیم جدید این باشگاه در صورت ناکامی و نتیجه نگرفتن مقابل پرسپولیس گفت: بین استقلالی‌ها من بیشترین آمار بازی در دربی را دارم. اولین و آخرین برد و باختم نبوده، در فوتبال برد و باخت وجود دارد، اما موضوع مهم ایرادهایی است که در ساختار تیم استقلال وجود دارد. برای رفع این ایرادها هم نیاز به زمان داریم، حتی اگر دربی را هم ببریم فکر نمی‌کنم موضوع مدنظر من بلافاصله اتفاق بیفتد.

* دربی شکست بخوریم اتفاق خاصی نمی افتد

وی افزود: ‌اگر مقابل پرسپولیس شکست بخوریم اتفاق خاصی نمی‌افتد، هر چند برد و باخت در دربی برای هواداران مهم است و آنها دوست دارند که برنده آن باشند یا دست کم بازنده نباشند، ولی نباید استقلال را با تیم‌های دیگر مقایسه کنیم زیرا سال‌هاست مشکلاتی را با خود حمل می‌کند که باید آرام آرام و با کمک مجموعه استقلال برطرف شود.

* برخی استقلالی ها از باخت تیم بیشتر از پرسپولیسی ها خوشحال می شوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلالی‌های زیادی از باخت ما بیشتر از پرسپولیسی‌ها خوشحال می‌شوند. ایراد مجموعه استقلال چند فرقه و چند دسته بودن هواداران استقلال است. خیلی از آنها طرفدار استقلال نبوده و هوادار افراد هستند. این موضوع خیلی ما را اذیت می‌کند و درستش این است که همه مدیران، بازیکنان، مربیانی که برای این تیم کار کرده و زحمت کشیده اند پشت پرچم استقلال باشند، زیرا هیچ یک از ما بزرگ‌تر از استقلال نیستیم. برای درست شدن تیم باید همه هواداران کمک کنند در غیر این صورت باید جلو برویم و ببینیم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فقط قول بده بعد از باخت حرف بد نزنی وگرنه فلفل میریزم تو دهنت!
خیلی جالبه. فکر میکنه ممکنه دربی را ببره. با این استقلال که شما ساختی بهتره استقلالی ها دیگه به فکر دربی نباشن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر