بازدید 11951
۱

علی کریمی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال می‌شود

کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 22 December 2020

با پاسخ مثبت علی کریمی به سوال عجیب خداداد عزیزی درباره حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال می‌توان پیش‌بینی یک اتفاق جالب را تا زمان انتخابات 10 اسفند ماه داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات فدراسیون فوتبال در اسفندماه سال جاری، جایی که قطعا برخلاف دوره‌های قبلی که خیلی از ورزشکاران و خصوصا فوتبالیست‌ها مورد اعتماد اهالی ورزش به دلیل قوانین اساسنامه قادر به حضور در آن نبودند، فرصت بزرگی را به دست بیاورند و یک رقابت جذاب را شکل دهند.

 

شاید یک اتفاق هیجان انگیز هم در این میان حضور علی دایی در این انتخابات باشد. دیگر اسطوره‌ای که همواره مواضع مخالف فدراسیون نشینان داشته و بارها عنوان شده که توانایی اداره و حتی دستیابی به کرسی‌های آسیایی و جهانی را نیز داراست. باید دید تا روز ثبت نام برای حضور در سمت ریاست فدراسیون فوتبال چه مدعیانی از جمع فوتبالیست‌های صاحبنام به این چالش ورود خواهند کرد و در رقابت تازه و جذابی برای دستیابی به صندلی سئول تلاش خواهند کرد. آخرین مرد فوتبالیستی که توانسته بود به صندلی مدیریت فدراسیون فوتبال دست یابد، محمد دادکان بود. بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که تیم ملی در زمان او به جام جهانی آلمان نیز راه یافته بود و در بحث درآمدزایی و جذب اسپانسر و البته ساخت کمپ‌های تیم ملی اقدامات جالب و قابل تاملی را صورت داده بود.

 

علی کریمی آمادگی خود را به عنوان اولین فرد فوتبالیست برای این انتخابات اعلام کرد. به نظرتان او و شاید دیگر فوتبالیست‌های واجد شرایط شانس و توانایی دستیابی به صندلی مدیریت فوتبال ایران را خواهند داشت؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این فدراسیون می شود : فدراسیون لنگی با اخلاق !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار