بازدید 10622

فنایی: نوه ام هند شیری را دید اما داور تشخیص نداد

کد خبر: ۱۰۲۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 19 December 2020

کارشناس داوری فوتبال معتقد است که داور دیدار پرسپولیس و اولسان تمرکز لازم برای قضاوت در فینال لیگ قهرمانان آسیا را نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد فنایی درباره عملکرد عبدالرحمان الجاسم داور قطری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان اسیا اظهار داشت: گفته بودم که عملکرد این داور را باید در نیمه دوم آنالیز کرد. چنین داوری توان قضاوت در دیدار‌های حساس را نداشت. داور بازی امروز یک داور ماشینی است که تصمیمات حساس خود را براساس کمک داور ویدئویی یا همان VAR گرفت.

وی افزود: اگر داور قطری همان صحنه پنالتی در نیمه اول را خودش سوت می‌زد و پنالتی می‌گرفت، اقتدارش را نشان می‌داد، اما همان زمان هم مشخص شد که تمرکز ندارد. در صحنه هند شیری نیز خطا واضح بود و حتی نوه من هم پنالتی را تشخیص داد، اما داور باز هم از VAR کمک گرفت. داور قدرت قضاوت در این بازی حساس را نداشت.

فنایی درباره صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم اولسان گفت: به نظرم ابتدا نورالهی پیراهن بازیکن حریف را کشید و به همین دلیل داور خطای پنالتی نگرفت.

وی عنوان کرد: در مجموع داور استرس داشت و نمره خوبی هم برای این بازی نمی‌گیرد. او همه صحنه‌های حساس را با کمک VAR قضاوت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها