بازدید 6361

معرفی بهترین سایت ایرانی ویژه دانلود آهنگ و مداحی جدید

گیتار موزیک رسانه پیشرو در دانلود و پخش آنلاین موزیک، امروزه در کشور سایت های مجاز زیادی ویژه دانلود آهنگ های مجوز دار وجود دارند که تمامی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و تنها برخی دارای استاندارد لازم هستند پس با ما در این زمینه همراه باشید
کد خبر: ۱۰۲۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 19 December 2020

به نقل از گیتار موزیک رسانه پیشرو در دانلود و پخش آنلاین موزیک، امروزه در کشور سایت های مجاز زیادی ویژه دانلود آهنگ های مجوز دار وجود دارند که تمامی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و تنها برخی دارای استاندارد لازم هستند پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین سایت ایرانی ویژه دانلود آهنگ و مداحی جدید

این روزها شاهد ظهور پدیده های جوان در عرصه موسیقی پاپ کشور هستیم خواننده هایی که با تلاش شبانه روزی و با حداقل امکانات توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب خود کنند و انحصارطلبی را از بخش موسیقی حذف کنند خواننده هایی چون رضا بهرام، یوسف زمانی، بهنام بانی، ماکان بند، حمید هیراد، محسن ابراهیم زاده و ... .

در این بین برخی خواننده های مجاز با مهاجرت به دیگر کشورها کام هواداران خود را به تلخی کشیدند اما خیلی ها ترجیح دادند با تمام سختی های موجود بمانند و از کشور عزیزمان به فعالیت خود ادامه دهند.

جهت دسترسی به موزیک های ایرانی با مراجعه به وب سایت گیتار موزیک و بخش دانلود آهنگ های جدید ایرانی می توانید بهترین موزیک ها را با 2 کیفیت به صورت کاملا رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

معرفی بهترین سایت ایرانی ویژه دانلود آهنگ و مداحی جدید

برخلاف موزیک، در بخش مداحی خبری از مهاجرت نیست و این سال ها مداح های جوان و آینده داری به جمع ما اضافه شده اند از جمله حاج مهدی رسولی و ... .

مداحی ریشه‌ای تاریخی در سیرهی محمد (ص) و اهل بیت او دارد. در زمان پیامبر اکرم (ص)، اشعار زیادی هم در مدح و ثنای خداوند و هم در مدح شخص او و هم در رابطه با وقایع تاریخی مثل غدیر خم سروده شده که بسیاری از این اشعار در دیوان‌های مختلف شعری از جمله دیوان صاحب بن عباد موجود است و عبدالحسین امینی نیز در کتاب «الغدیر» بسیاری از این اشعار را آورده ‌است.

امامان شیعه، شاعران را به سرودن شعر درباره  خدا و پیامبر و اهل بیت تشویق می‌کردند و همین امر نشان دهنده جایگاه قابل توجه مداحی در اسلام است.

از آنجا که مداحان در ایام محرم بخش‌هایی از کتاب روضه الشهدا فی مقاتل اهل بیت را می‌خوانند به آن‌ها روضه‌خوان نیز گفته می‌شود.

یکی از رسالت های رسانه گیتار موزیک دسترسی راحت و رایگان به مداحی های جدید از مداحان معروف و مشهور می باشد که هم به صورت تکی و هم به صورت گلچین برای شما گردآوری شده اند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار