بازدید 92918

پیشنهاد خطرناک فلین به ترامپ برای انتخابات مجدد

مشاور امنیت ملی پیشین رئیس جمهور آمریکا گفت، باید با استقرار ارتش انتخابات ریاست جمهوری را دوباره برگزار کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 18 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت، باید با استقرار ارتش انتخابات ریاست جمهوری را دوباره برگزار کرد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، فلین در مصاحبه با رسانه راست‌گرای افراطی «نیوز مکس» گفت: «امکان ندارد که بتوانیم [با این نتیجه انتخابات]به عنوان یک ملت پیشرفت کنیم. [ترامپ]باید فوراً دستور دهد تمام این ماشین‌های [رأی‌گیری]را مصادره کنند».

مشاور امنیت ملی پیشین دولت آمریکا افزود: «اگر او (ترامپ) بخواهد، می‌تواند در ایالت‌های چرخشی از توانایی‌های نظامی استفاده کند و آن‌ها را در این ایالات مستقر کرده و به طور اساسی انتخابات را در هر یک از آن‌ها مجدداً برگزار کند».

فلین در ادامه گفت: «منظورم این است که این کار بی سابقه نیست. برخی طوری درباره حکومت نظامی صحبت می‌کنند که گویی تا کنون اصلاً این کار انجام نشده است. تا کنون ۶۴ بار حکومت نظامی داشته‌ایم».

وی افزود: «ما روندی در قانون اساسی داریم. به روشنی دراین‌باره روندی در قانون اساسی داریم. باید آن را دنبال کرد».

فلین روز شنبه در جمع هواداران رئیس جمهور آمریکا به سخنرانی پرداخت و گفت: «قرار نیست دادگاه‌ها درباره اینکه چه کسی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود تصمیم بگیرند. ما مردم تصمیم می‌گیریم».

فلین در حالی این اظهارات را در جمع معترضان به نتیجه انتخابات بیان کرد که در سال ۲۰۱۷ به دروغگویی به اف‌بی‌آی درباره تعاملات خود با سفیر روسیه در آمریکا در هفته‌های قبل از روی کار آمدن ترامپ، اعتراف کرد. او از آن زمان تلاش کرده از خود رفع اتهام کند و گفته دادستان‌ها حقوق او را نقض کردند و او را برای بیان این اعتراف فریب دادند. با این حال ترامپ اوایل آذرماه با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری، فلین را مورد عفو قرار داد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآورد‌های رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد، اما ترامپ تاکنون از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بار‌ها تأکید کرده است که بایدن با تقلب به‌عنوان پیروز این فرایند معرفی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۱
ظرفیت طغیان تدریجاً خودشان را بروز میدهند
ایران باید اختلاف افکنی کند و از فولین حمایت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
ایران قیمت مرغ رو کنترل کنه
بایدن یا ترامپ فرقی نمیکنه ولی من عاشق درآمده انسان شریفین مثل بایدن مکار و فریب کار نیست
طرفداران دموکراسی غربی در ایران بخوانند و حیا کنند
زهی خیال باطل
احسنت همین درسته
احسنت افرین همین درسته
این بابام شعار میده تا مثل اربابش دم اخری جیبش پر بشه کاشکی واقعا میشد به جون هم میوفتادن و هم را قلع و قمع می کردن مثل جنگهای انفصال شمال و جنوب
این اخبار چیزی جز سیاه نمایی نیست،در اونجا قانون حرف اول میزنه و دیدین که بر خلاف ادعاهای ترامپ قانون بایدن رو انتخاب کرد ،خودتون میگین مشاور سابق ،چه لزومی داره صحبت کسی که مسئولیتی ندارد اینقدر بزرگش کنید
دمت گرم فقط ترامپ مرد همیشه در صحنه تا آخرین نفس بجنگ تا به حق ازدست رفته ات برسی ،خواستن توانستن است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر