بازدید 22715

شهادت مامور ناجا در درگیری با سارقان مسلح

مامور نیروی انتظامی در خمین بامداد امروز در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 15 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از اراک، بامداد امروز سه شنبه ۲۵ آذرماه درگیری بین ماموران نیروی انتظامی در شهرستان خمین با سارقان مسلح سبب شهادت یکی از کادر ناجا شد.

در این درگیری که به دنبال تعقیب گریز پلیس شهرستان خمین در حوالی ساعت ۴ بامداد امروز به وقوع پیوست، "ستوان‌یکم متضی براتی" از کارکنان مجموعه فرماندهی انتظامی خمین به شهادت رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأیید این خبر اظهار داشت: در پی درگیری بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان خمین با سارقان مسلح احشام، یکی از پرسنل نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ محمود خلجی افزود: در این درگیری "ستوانیکم مرتضی براتی" مامور کلانتری دوازده شهرستان خمین به درجه رفیع شهادت نائل و ۳ نفر دیگر از ماموران وظیفه نیز مجروح شدند.

وی اضافه کرد: اخبار تکمیلی درباره این درگیری به زودی از طریق رسانه‌های رسمی استان به اطلاع مردم و افکار عمومی خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
با سلام قضات محترم دادگستری بلایی به سر این اشرار بیاورید که درس عبرتی برای تمامی اشرار جهان شود لطفا فورا به تعدادی از ماموران زبده ماموریت دهید که آنها را زنده یا مرده دستگیر کرده سپس شبانه بصورت 24 ساعته آنها را بجرم محاربه محکوم و حکم تیرباران همه آنها را با هم بسرعت اجرا فرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
قوه قضایه واقعا در اجرای حکم یرای سارق ها کم لطفی میکند
وقتی به دزد های مسلح رحم کنید همین است بایستی برخورد جدی بشه قوه قضاییه هم گذشت نکند چون درست بشو نیستن این ادم کش ها مگر این چه گناهی داشت غیر از دفاع از مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
به همین خیال باش فقط یکحرفت درست بود وان اینکه ماموران زنده بفرستد نه اینکهچهار نفر از نیروی انتظامی تیر بخورند ‌هیچ کدام را هم نتوانند دستگیر کنند چقدر این ماموران زنده هستند که فقط نقش کتک خور بازی می کنند واقعا نیروی انتظامی از خودش خجالت نمیکشه که نیروهایش اینقدر مبتدی هستند ومغلوب سارقان می شوند کدام درگیری بوده که نیروی انتظامی شهید ویا زخمی ندهد ‌سارقان هم موفق به فرار بشند
اشرار واراذل باشناختی که از برخورد قوه قضاییه دارند دیگر ازپلیس وقانون ترسی ندارند
روز به روز آمار سرقت داره بیشتر میشه.حالام که سرقت های مسلحانه
روز به روز با خرابتر شدن وضع معیشت مردم سرقت بیشتر میشه
حالا هم که سرقت مسلحانه
باید شدیدترین برخورد با این افراد شود
وقتی یک قاضی بخودش اجازه میدهد سیلی به صورت مامور نیرو انتظامی بزند دیگر چه انتظاری از قوه قضاییه دارید ؟
سارق گرفتیم با 16 مورد سرقت ثبت شده در آگاهی و دادسرا وقتی گرفتیم اینقدر جسور بود که عنوان داشت اگر کسی به من توهین کنه یا به من دست بزنه می روم و دادسرای نظام شکایت میکنم
وقتی قطع ید انجام نمیشه و دزد رو زود آزاد می کنید همین میشه.
ترحم بر پلنگ تیز دندان....ستم کاری بود برگوسفندان........مماشات با اراذل واوباش باعث جری شدن انها میشود اخیرا هم که دارن مسلح میشوند .وبا هم باندهای جرم وجنایت تشکیل میدهند.دولت ومجلس وقوه قضاییه باید مشترکاجلو این فرایند خطرناک را بگیرند . هر گونه مسامحه میتواند اوضاع را بدتر کند وخدایناکرده کشور مثل مکزیک وکلمبیا شود
خدا رحمتش کند
سارق و مجرم در دادگاه میشه شیشه فانوس و چراغ امامزاده . باید مراقب باشی آسیب نبینه ...و تازه بدهکار هم نشی
روحش شاد
س

هرچی فقر بیشتربشه، نتیجه اون شهادت کسانی که هیچ گناهی ندارند،ازاون طرف برخورد با یک سرباز وظیفه شناس بهترازاین نمیشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی