بازدید 12968

قیمت سکه امروز دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه) با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 07 December 2020

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه) با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در ساعت ۱۴  و ۱۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی برابر با ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۲۶ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۸۸۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز با کاهش قیمت نسبت به آخرین روز کاری روزگذشته به قیمت یک‌هزار و ۸۳۲دلار و ۱۶ سنت رسید.

دو هفته گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.

بررسی روند معاملات ارزی در روزهای اخیر نشان می‌دهد که کاهش ریسک‌های برون‌زا، حضور پرقدرت بازارساز و تقویت عرضه اسکناس در بازار متشکل ارزی به منظور مدیریت نوسان نرخ ارز، باعث افت قیمت‌ها در بازار ارز و همچنین بازار طلا شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار