بازدید 12150

آتش در ساختمان تجاری کوچه برلن

کد خبر: ۱۰۱۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 06 December 2020

16 نفر که در حادثه آتش‌سوزی ساختمان تجاری در خیابان لاله زار میان آتش و دود گرفتار شده بودند با تلاش امدادگران آتش‌نشانی نجات یافتند.

به گزارش ایران، «جلال ملکی»، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۰۹:۵۱ صبح شنبه یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی تجاری واقع در خیابان لاله‌زار جنوبی، پایین‌تر از کوچه برلن به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک مرکز تجاری قدیمی سه طبقه با کاربری لوازم برقی بود.

در طبقه آخر یک مغازه حدوداً ۳۰ متری مملو از کابل و سیم قرار داشت. این مغازه دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود. آتش به بخش‌هایی از مغازه‌های همجوار نیز سرایت کرده بود. با توجه به باریک بودن معبر راه‌پله‌ها و راهروها در این ساختمان آتش‌نشانان به سختی خود را به محل حادثه رسانده و توانستند بسرعت عملیات را آغاز کنند.

ملکی ادامه داد: حدود ۱۶ نفر در این طبقه در محاصره دود و آتش گرفتار شده بودند که با کمک آتش‌نشانان به خارج از ساختمان هدایت شدند و آتش نیز خاموش شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست