بازدید 31711

نظر فرمانده عملیات قتل بن‌لادن درباره تلافی ایران

این افسر بازنشسته نیروی دریایی آمریکا گفته است: "در شرایط کنونی بزرگ‌ترین مساله این است که چه کسی اشتباه قدم خواهد برداشت؟"
کد خبر: ۱۰۱۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 30 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران، دریادار بازنشسته " ویلیام اچ مک ریون" فرمانده مسئول هدایت عملیات قتل "اسامه بن‌لادن" رهبر سابق القاعده، در مصاحبه‌ای تاکید کرده ایران برای آسیب ندیدن وجهه خود مجبور به تلافی ترور "محسن فخری‌زاده" دانشمند هسته‌ای خود خواهد بود.

این افسر ارشد بازنشسته نیروی دریایی آمریکا دیروز (یکشنبه) در مصاحبه‌ای با شبکه خبری "ای‌بی‌سی" آمریکا با اشاره به ترور روز جمعه شهید "محسن فخری‌زاده" که مقامات ایران اسراییل را به دست داشتن در آن متهم کرده‌اند، گفت:" ایران مجبور خواهد شد در پاسخ به قتل (ترور) یک دانشمند برجسته مرتبط با برنامه هسته‌ای خود، اقدامی تلافی جویانه انجام دهد."

او افزود: " در شرایط کنونی بزرگ‌ترین مساله این است که چه کسی اشتباه قدم خواهد برداشت؟"

فرمانده عملیات قتل بن‌لادن: ایران ترور فخری زاده را تلافی خواهد کرد

این ژنرال بازنشسته آمریکایی گفت:" ایرانی‌ها در موقعیتی قرار دارند که باید تلافی کنند. من هیچ راه و گزینه دیگری در برابر آنها نمی‌بینم. آنها مجبورند از وجهه خود دفاع کنند و بنابراین اکنون این مساله مطرح می‌شود که این تلافی چگونه خواهد بود؟ آیا باعث تشدید مشکلات در منطقه می‌شود؟ و این برای هیچ کسی خوب نخواهد بود."

او ادامه داد: "ایرانیان نمی‌خواهند با ما جنگ کنند همان طور که ما نمی‌خواهیم با آنها وارد جنگ شویم. بنابراین همه باید بهترین کار را انجام دهند و از تنش جلوگیری کرده و سعی کنند وضعیت را به سمت تشدید تنش نبرند."

به گفته این افسر بازنشسته آمریکایی بی‌اعتمادی ایران نسبت به ایالات متحده آمریکا به خاطر خروج ترامپ از توافق هسته‌ای (برجام) تشدید شده است.

او گفت: "من فکر می‌کنم که آنها در این مرحله و با این شرایط برای انجام هرگونه توافق با ایالات متحده بی‌میل باشند. بنابراین رییس جمهوری منتخب جو بایدن یک چالش دشوار را در پیش رو دارد."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۶
جالبه که دارن بازی می کنن.مگه ما مثل شما احمقیم.تلافی میکنیم ولی نه اونطوری که تو می خوایی و داری می گی. داری نقش پلیس خوب به علاوه دایه مهربان تر از مادر را بازی می کنی و می خوای ما را غیرتی کنی و شاخ توی جیبمون بزاری.ما موشک می کنیم توی حلقت ولی به موقع خودش
انتقام !!!!! این یارو درباره ما چی فکر میکنه؟؟ خخخخخخ
ما اگه شق القمر کنیم جلوی ترورهای بعدی رو بگیریم
مگر آنکه خود را از درگیری ایران با اسراییل کنار بکشند حداقل برای یکبار و ایران چنان جواب دندانشکنانه و تخریبی شدیدی به چندین مرکز سیاسی، اقتصادی، نظامی و ... در اسراییل وارد کند که اسراییل تا چند دهه گیج و حیران باشد و دیگر رو کمک آمریکا حساب باز نکند و خودش را هم شکست ناپذیر نپندارد. در این صورت عربستان و دیگر کشورها هم دست و پای خود را جمع می کنند.
تلافی قطعا...

لیکن صبر می باید...
تلافی نظامی بزرگترین اشتباه است
تعلیق بازرسی بهترین گزینه هست که حسابی حال غربیها را هم میگیرد
خر خودتی آقای " ویلیام اچ مک ریون" فرمانده مسئول هدایت عملیات قتل "اسامه بن‌لادن"!
ترور میکنند و آرزو میکنند که پاسخی نیاید زیرا کار جوبایدن سخت تر میگردد؛
زیرا نفرت مردم ایران از اصلاح طلبان بخاطر هم پیاله شدن با آمریکایی ها؛ کار جوبایدن برای بزنجیر کشیدن شیران ضد امپریالیسم ایرانی که ترور آنها در اهواز ، ترور سردار سلیمانی در عین الاسد ... را پاسخ دادند و دندان های زیادی از امریکایی که بدن منطقه را جر می داد، خورد کردند، (ما ضربات سنگین حوثی ها همراه مبارزات خلق های ایران که تاکنون دندان های آنان را چند بار کشیده است سخنی نمی گوییم.)
تنها راه نجات ایران پاسخ دندان شکن سپاه و ارتش ایران به آمریکایی ها ««اگر قرار باشد صدور نفتمان مختل شود، کشتی دیگری ار خلیج پارس عبور نخواهد کرد»» باشد،
اکنون این قاتل فرمانده پیک مرگ، دست به دعا بر آسمان برداشته است و از درگاه تصادف و بی خِردی ایرانیان وطن فروش، یعنی مرتشئین و لاکچری ها بخصوص اصلاح طلبان، طلب میکند که کاری نکنید تا دست و بال جو بایدن بسته شود و نتواند به استعمار خود در ایران همانند زمان وی ادامه دهد.
نباید به اسرایل و آمریکا رو داد که هر قلتی که خواستند بکنند حتمآ جوابشو میدیم
کاملاً مشخص است که همگی دست به دست هم داده اند که ایران را وارد یک کانال برگشت ناپذیری نمایند. آنها با گفتن این که «ایران مجبور است برای دفاع از نام خود حمله کند» گویا در پی تحریک ایران هستند. باید به این آدم گفت که اولاً ایران همیشه تلافی کرده است و شکی در آن نیست و این بار هم با دفعات قبل هیچ فرقی ندارد. دوماً ایران عاقل تر از آن است که در کانالی که شما درست کرده اید بیفتد.
کی گفته ایرانیها نمیخوان با امریکا بجنگند من میخوام با اونها بجنگم ومن ایرانی ام و خون سرداردلها حاج قاسم را ازشون بگیرم .هر چند که موفق نشم و در این راه کشته بشم
فیلسوف نمایند ه های ما تو مجلس جمع می شن مرگ بر راه می اندازن و لایحه لا اجرا مصوب می کنن و هیجان و جو گیری و اخرش هم کشک
ما البته بزرگترین ضربه را به اسرائیل و عربستان و جانیان حاکم بر کاخ سفید زده ایم بیراه نیست که بگوئیم یکی از دلایل اصلی اخراج ترامپ و عینا پمپئو پایداری ما بوده و این زخم آنچنان دردناک بوده که این خفاشان کور دل راه خود را گم کرده و دست به خودکشی بزنند ما نباید وارد بازی آنها شویم انتقام زمان و مکان و شرایط ویژه خود را دارد و این را ما تایین میکنیم فقط باید هزاران بار بیشتر مراقب باشیم
این بدبختها دارن ایران رو به خیال خودشون شیر می کنن که در دام اونها بیفته
و مثلا حمله نظامی مستقیم بکنه
این اسرائیل هست که بزدلانه حمله تروریستی کرده ، جرئت داشت ، مستقیم حمله می کرد و مسئولیتش رو به عهده می گرفت تا جوابشو بگیره
حمله غیر مستقیم جواب غیر مستقیم
حمله مستثیم جواب مستقیم
این نقشه آنقدر کودکانه است که از آی کیوی کودنی مثل ترامپ و پمپئو ترواش کرده
ولی درگیری با اسرائیل به خاطر شروع و ادامه اعمال خصمانه نباید لاجرم دخالت تمام عیار امریکا را در نتیجه داشته باشد. حمایت معنوی امریکا و غرب هم در حمایت از ترور کمی دشوار است ، چه برسد جنگ با ایران به خاطر ترور و ترورهای اسرائیل. عربستان خرسند هست ولی دخالتی نداشته و این مانور نتامیاهو بود که برای رد گم کردن اونجا پرواز کرده بود.
اين يارو بهتر از وطن فروشان داخلي قضيه را درك مي كنه!
بهترین کار این است که وقتی یکی از وزرا یا نخست وزیر اسرائیل به امارات می آیند هواپیما های جنگی و پهپاد های نیروی هوایی ایران هواپیمای آنها را مجبور به فرود درخاک ایران برای محاکمه بنماید. مثل ریگی
آن موقع که دست به ترور میزنند دلواپس تنش در منطقه نیستند وقتی فکر عکس العمل ایران می‌افتند دم از تنش در منطقه می‌زنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار