بازدید 8043
۱

پاسخ تند سرمربی پورتو به فشار هواداران طارمی

کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 25 November 2020

به نقل از سایت sapo، مهدی طارمی یکی از پرطرفدارترین بازیکنان تیم فوتبال پورتو است و از زمان حضور در این تیم با درخواست های زیادی برای بازی او در ترکیب تیم روبرو شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو در پاسخ به این سوال که مهدی طارمی و مارگا از ابتدا در ترکیب تیمشان قرار بگیرند و این زوج را در بازی‌های پورتو انتخاب کند گفت: این طرفداران چه کسانی هستند، آیا آنها اهل ایران هستند؟ این طرفداران وحشتناک هستند و آیا تونی مارتینس و اوانیلسون حساب نمی کنند؟ من دو مهاجم دیگر در ترکیب تیم دارم. این دو هم بازیکنان خوبی هستند. این نظر مربی است که باید بتواند ترکیب خود را برای بازی‌های خود داشته باشد و هیچ‌کس به اندازه مربی نمی تواند ترکیب خود را بشناسد و برای بازی‌های خود این ترکیب و بازیکنان را انتخاب کند.

 

پورتو شنبه در جام حذفی پرتغال به مصاف فابریل دو باریرو رفت و با دو گل میزبانش را شکست داد. مهدی طارمی در این دیدار برای تیمش گلزنی کرد. پورتو امشب چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار مارسی در فرانسه برود و باید دید بازیکن ایرانی می‌تواند برای تیمش گلزنی کند یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بچه ها امشب بایداین مربی رو فحشیش کنیم بدونه نباید با مردم مهربان و مهماندوست ایران اینطوری صحبت کنه .
هیچوقت با یک ایرانی اینطور صحبت نکن والا ... شرق
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر