بازدید 8851

نقشه دختر جوان برای سرقت احشام از دامداری

کد خبر: ۱۰۱۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 23 November 2020

سرهنگ گودرزی از دستگیری ۴ سارق خبر داد که با تبانی نگهبان دامداری اقدام به سرقت ۱۵ رأس گوسفند کرده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هجدهم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت احشام به همراه یک نفر مظنون به نام کیانونش در کلانتری ۱۷۰ کهریزک تشکیل و حسب دستور مقام محترم قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی رسید.

سرهنگ گودرزی از جزئیات پرونده گفت: مالک دامداری درخصوص سرقت ۱۵ رأس گوسفند به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به نگهبان خود اعلام مظنونیت کرده بود که در این راستا کارآگاهان تحقیقات پلیسی و علمی از مظنون معرفی شده را انجام دادند.

کیانوش در بازجویی اظهار داشت: ساعت ۴ صبح دو نفر مرد و یک زن با یک دستگاه خودروی ال ۹۰ وارد دامداری شدند و پس از بستن دست و پای من اقدام به سرقت گوسفندان کرده و آن‌ها را با یک دستگاه خودروی نیسان بارگیری کرده و از محل متواری شدند.

کارآگاه گودرزی افزود: با توجه به اینکه اظهارات نگهبان دامداری توأم با تناقض گویی بود، فرضیه کارآگاهان به سمت و سوی تبانی و مشارکت کیانوش در سرقت را قوت بخشیده و به تحقیقات خود ادامه می‌دهند تا اینکه سرانجام مظنون لب به اعتراف گشوده و به سرقت گوسفندان معترف شد.

کیانونش در بازجویی اعتراف کرد: حدود ۴۰ روز قبل با دختری به نام نازنین آشنا شدم که جایی برای خواب نداشت و شب‌ها به نزدم می‌آمد و تا صبح در دامداری می‌ماند، تا اینکه نقشه سرقت را او طراحی کرد و شب سرقت مثل همیشه به دامداری مراجعه و با نقشه از پیش تعیین شده با دو نفر مرد دیگر که با خودرو اطراف دامداری پرسه می‌زدند پس از ورود به دامداری دست و پای من را برای اینکه صاحب دامداری شک نکند بستند و اقدام به سرقت احشام کرده و متواری شدند.

سرهنگ گودرزی در ادامه بیان داشت: با اعتراف صریح کیانوش و لو دادن همدستان خود کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه نازنین را در کهریزک شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیاتی پلیسی او را دستگیر و به پایگاه منتقل کردند.

متهمه در تحقیقات ابتدا منکر سرقت شده لیکن در مواجهه با کیانوش چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به ارتکاب سرقت به اتفاق افرادی به نام‌های سیروس و هدایت صراحتاً اقرار و اظهار داشت: کیانونش از قضیه سرقت مطلع بوده و در اجرای نقشه کمک کرده است.

سرهنگ گودرزی افزود: در ادامه پیجویی‌های پلیسی متهم دیگر پرونده به هویت سیروس طی یک قرار صوری که از سوی نازنین منعقد شده بود شناسایی، دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده صراحتاً به سرقت اعتراف و اظهار کرد که خودرو‌ها مربوط به دوستش به نام هدایت بوده که نامبرده نیز در ادامه دستگیر و به مشارکت در سرقت موصوف معترف شد.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اظهارات متهمان بر فروش گوسفندان در منطقه محلاتی تهران، لذا کارآگاهان پایگاه جهت کشف احشام مسروقه اقدام به تحقیق کردند که مشخص شد گوسفندان سلاخی شده‌اند که پس از تکمیل گزارشات، پرونده به دادسرا ارسال و هر ۴ متهم از سوی مرجع قضایی به زندان اعزام شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر