بازدید 4999

غرق شدن ۱۸ نفر بر اثر واژگون شدن قایق در نیجریه

سخنگوی پلیس نيجريه اعلام کرد قایق، مسافران را به طرف یک مزرعه در ساحل دیگر رودخانه بوجی در ایالت بوچی حمل می‌کرد که واژگون شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 15 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری فرانسه از کانو، پلیس محلی در نیجریه روز شنبه اعلام کرد ۱۸ نفر از جمله ۱۵ دختر جوان روز جمعه بر اثر واژگون شدن قایقی در یک رودخانه در شمال شرق نیجریه غرق شدند.

احمد محمد وکیلی، سخنگوی پلیس اعلام کرد قایق، مسافران را به طرف یک مزرعه در ساحل دیگر رودخانه بوجی در ایالت بوچی حمل می‌کرد که واژگون شد.

سخنگوی پلیس با تاکید بر این مطلب که یک پزشک، مرگ ۱۸ نفر از جمله ۱۵ دختر هشت تا ۱۵ ساله و سه مرد ۲۰ تا ۳۰ ساله را گواهی کرده است، افزود اجساد در رودخانه، کشف و به یک بیمارستان محلی انتقال داده شدند و پنج مسافر نجات داده شده اند.

حوادث مرتبط با واژگون شدن قایق در نیجریه، پرجمعیت‌ترین کشور آفریقا به علت سوار کردن بیش از ظرفیت مسافر، رعایت نکردن دستور العمل‌های ایمنی، عدم نگهداری و بدی آب و هوا به کرات روی می‌دهد.

وقتی که چنین حوادثی روی می‌دهد، تلفات انسانی معمولا بالا است، زیرا بسیاری از قایق به اندازه کافی با جلیقه‌های نجات مجهز نیستند و اشخاص کمی شنا بلدند. در ماه سپتامبر گذشته ۱۲ نفر و در ماه اوت نیز ۱۰ نفر در حوادث واژگون شدن قایق جان باختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار