بازدید 4554
مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک/ دریافت قطعات محصولات سایپا در محل/ مشتری مداری، محور اصلی ارائه خدمات سایپایدک است

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 14 November 2020

راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک/ دریافت قطعات محصولات سایپا در محل/ مشتری مداری، محور اصلی ارائه خدمات سایپایدک است

سید فخرالدین حیدری منش با بیان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، مشتری است، اظهار کرد: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.

حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری درکشور عنوان کرد: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولا محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست می دهد. بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.

وی افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی موثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت اظهار داشت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکاني جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سايت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان