بازدید 6546
۱

قیمت سکه در بازار امروز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه ۹۹

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی به کانال ۱۲ میلیون تومان بازگشت و ۱۲ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان قیمت خورد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 12 November 2020

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه ۲۲ آبان) با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی به کانال ۱۲ میلیون تومان بازگشت و ۱۲ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز در بازار طلا و سکه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۵۰ هزار تومانی به هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی   با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز،‌ ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت به مبلغ یک ‌میلیون و ۲۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز نسبت به روز گذشته افزایش داشت و به قیمت هزار و ۸۷۰ دلار معامله شد.

به گزارش ایرنا، در هفته‌های اخیر، نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز که از عصر چهارشنبه ۱۴ آبان آغاز شد و ادامه دارد، روی بازار سکه و طلا نیز تاثیرگذار بود و بازار سکه و طلا امروز کاهش قیمتی را تجربه کرد، البته در بازارهای جهانی نیز شاهد کاهش قیمت طلا بودیم و ثبت بزرگترین ریزش قیمت طلا در هفت سال اخیر رخ داد و قیمت طلا تحت تاثیر خبر نتایج امیدبخش واکسن کووید ۱۹ و قوی شدن ارزش دلار، با کاهش همراه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افزایش.های.حبابگونه.ترکیدن.های.پرصداوناهنجاری
داردوگاه.گاهی.ادمهای.طماع.زیاده.خواه.وحریص.رادچارسنکوب.قلبی.سکته.مغزی.رفتن.به.کماوهپروت.و
اقدام.به.دارزدن.خودوخوکشی.کردن.وفراراززندگی.وا
میدارددرودبرافرادترسوقناعت.پیشه.وراضی.به.کمیت.سودهای.بانکی.کمک.بهتولیدوکارسازی.وامگیرهای.بانگی.نیازمندان.وامخواه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست