بازدید 33073
فوتو نیوز

مینو محرز: رئیس جمهوری دستور تعطیلی تهران را صادر کرده؛ اما استانداری موافقت نمی‌کند/معصومه ابتکار: پسرم که جزو تسخیرکنندگان سفارت نبود، برای همین ویزای تحصیلی آمریکا گرفت

مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا گفت: نمی‌توانم بفهمم که چرا با تعطیلی تهران مخالفت می‌کنند. همیشه کشور‌هایی که در خصوص کرونا گوش به حرف مسئولین بهداشت خود نداده‌اند، دچار عارضه شده‌اند که نمونه بزرگ آن آمریکاست.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 08 November 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵۴
سرکار خانم خیلی چیزها قانونیه که اجرا نمیشه و خیلی چیزها غیرقانونیه که مثل آب خوردن اجرا میشه. لطف کنید اول برادری خودتونو ثابت کنید و اول اون بیماریها را درمان کنید که متاسفانه خیلی وقته مزمن شده بعد هم اینکه حجاب یه چیز شخصیه سرکار خانم . چطور وقتی که دوره رضاشاه حجاب را به زور از سر مردم میکشیدند شخصی بود ولی حالا که شما به زور به سر مردم حجاب میکنید قانونیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ایشون فقط قصد خودنمایی پیش علما دارد و بس . خودشم میدونه که این حرفها عملی نیست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قانون شرع هست .
وکشور اسلامی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
الکی میگه
خود رییس جمهور تنها مسوولیه که علیرغم پیشنهاد استاداری و ستاد کرونا و حتی وزارت بهداشت با تعطیلی تهران مخالفت می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
من هم موافقم ، ولی در این مجلس که نمی تونه قیمت سیب زمینی را بهتر کنه نباید این قانون بشه، بلکه باید در مورد آن رفراندوم گذاشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
آیا ما تنها کشور مسلمان جهان هستیم ؟؟چرا فقط حجاب یه زنان ایران اجبار شده ؟؟
حجاب را آزاد کنید. به عقاید بقیه احترام بذارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
ساعت خواب حجاب در همه جا اجباری است و ربطی به شخص هم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مساله کشور حجاب نیست
ناکارامدی و رانت و... است
روح الله موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مگر فراموش کرده اید که امام خمینی چه گفت؟؟حجاب باید نهادینه شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
الله اکبر ! چقدر بی دین و بیسواد زیاد شده است!! خدا را و
مرگ را فراموش نکنیم . داشتن کمی اطلاعات دینی هم خوب است. رعایت حجاب از واجبات دینی است .
بیست ساله میگی داره درس میخونه رک بگو اونجا جای بهتریه رفته زندگی کنه ما رو .... فرض نکن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خانم ابتکار یعنی بچه تو رتبه چند اورده می دونی اونای که رتبه زیر 50 می یارند کیا هستند
یعنی بچه شما را تو شریف نمی تونستند درس بدن یا رسیده بود به ته علم و روی نظریه ریسمان ها کار می کرد مجبور بود
استاد یک کلام فهیمدی اینجا ارزش زندگی نداره.
بچه من 13 سالشه هر روز که می رم سر کار از خواب بیدارش می کنم بهش میگم من رفتم پاشو یه فکری بکن که جای موندن نیست
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
آمریکا پس چقدر خوبه که به پسر شما ویزا داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
میگه پسرم از دیوار بالا نکشیده بگو تو که بالا کشیدی بهش میگفتی اونجا جای بدیه
ما از پسرتون انتظار نداریم ولی از شما و شوهرت که از دیوار سفارت بالا رفتید انتظار داریم نهی از منکر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
سه تصویر از سه زن در این مجموعه خبر
یکی مینو محرز سرشار از صداقت و دلسوزی و آزادگی
یکی نماینده مردم اما بی توجه به نیاز مردم و در عالم هپروت
یکی هم غرق ریا مانند ابتکار
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
سركار خانم ابتكار مگر پسر شما در دامن زن قهرماني كه از ديوار سفارت بالا رفته بزرگ نشده؟ يه كلمه بگو اشتباه كردم كه از ديوار خونه مردم بالا رفتم و خلاص چرا طفره ميري خانم جان
میگم ما غیر از حجاب موضوع و مشکل دیگه ای نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مشکلات زیاده .دوگانه ایجاد نکن.این هم مشکل هست ایاسی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مشکلات زیاده .این هم ی مشکل بزرگ فرهنگیه
همین کارها رو کرده اید که درصد باحجاب های جامعه این قدر زیاد شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
فعلا که رها کردند .برخی بی دینان با زور مسلمان میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اشتباه رای منفی دادم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
لا اکراه فی الدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
مسلمانی زوری؟؟؟!!!
خانم الهیان نماینده حداقلی مجلس انتصابی گویا از کتاب قرآن هم مقدستر شدند...به ما نشان دهند کجای کتاب نوشته که حجاب اجباریست؟!!...این قانون زور و قدرت طلبی و انحصار طلبی شماست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
معلوم است اصلا قرآن نخواندی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
این عذر بدتر از گناه هست .از قرآن چی میدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قوی ترین آیه در مورد حجاب آیه 31 سوره نور است که در آن حجاب به زنان مومن توصیه شده نه اجبار
در سوره احزاب حجاب به همسران پیامبر توصیه شده
کلمه ی جلباب هم تفاسیر بسیار داره که در اکثر موارد پوشش سر از آن استنباط نشده
این آیه در سال ششم بعثت نازل شده که حجاب سر اصلا و مطلقا موضوعیت نداشته چون پیامبر هنوز درگیر پوشاندن افراد کاملا عریان بودند و عیان بودن عورت اصلا قباحت نداشته
جامه ها در آن زمان یک تکه پارچه ندوخته و کوتاه بوده که با یک تسمه یا طناب به کمر محکم می شده و صنغت دوخت هنوز متداول نبوده
در هیییچ جای قران حجاب اجباری نیست و فقط به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه شده
در خییییچ جای قران مجازاتی برای بی حجابی نیست
حجاب نه اصول دینه و نه فروع دین و حاکمیت وظیفه ای برای اجرای اون نداره
حجاب صرفا یک برداشت فقهی از دینه که بسیاری از علما به آن قائل نیستند
به همین دلیل در هیچ کشور مسلمانی حتی عربستان حجاب اجباری نیست
باز هم بگم ؟؟
کسانی که ادعای اجباری بودن حجاب دذر قران دارند آن آیه و آیه ای که مجازات بی حجابی را معین کرده در همین جا بیاورند وگرنه کاملا سکوت کنند
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
لا اکراه فی الدین قد تبین رشد من الغی
خانم ابتکار مردم دیگر هیچ حرف شماها مسئولین و مقامات را قبول نمیکنند...پیشنهاد میکنم به فکر راهی برای خودتان باشید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اتفاقا فکر اون راهی رو که شما پیشنهاد میکنید رو خیلی وقت پیش کرده که پسرش رو فرستاده رفته
بعد می بینی مافیا پارچه و چادر مشکی خیلی به این حرفها اعتقاد داره

تسخیر سفارت اختیار دارید شما
شما ها دعا و نفرین این همه سال ایرانیان رو بدرقه خودتون و خانواده کردید
اره امریکا بده
ملت بدبخت هم شعار میدن
شما ها میدونید چطوری پله های ترقی رو داخل ایران خارج ایران چطوری بالا رفت

از طرف یک بی طرف
یکی نیست به این خانم بگه شما به داد سفره مردم برس که داره خالی میشه الان دغدغه مردم سیری بچه هاشون که در اوضاع و احوال وا نفسا نه اینکه قانون حجاب کمی بفمر مردم باشید نه مطرح کردن خودتون
حاج خانم الهیان شما نماینده ۷۰۰-۸۰۰ هزار نفر هستید به اندازه همون ادم ها حق دارین نظر بدین.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دقیقا. مجلس انتخابی مجلس مردم نیست مجلس مشئولین است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اینهمه به منتخب شورای نگهبان گیر ندهید. مگر ایشان باید چیزی بگوید که شما را خوش آید!؟
فکر کنم فرزند خانم ابتکار دائم ال دانشجو است چند ساله ایشون داره امریکا درس میخونه کمی تحقیق کنید می بینید ایشون بورسیه خاصه کشور هم هستند
شما خانم ابتکار فرزندتان را طوری تربیت کردید که امریکا را برای زندگی انتخاب کند در حالی که ما ملت سال هاست که چوب کار های شما را می خوریم .....
حجاب را برای فرزندانتان که در خارج از ایران در اروپا و آمریکا مشغول فساد و عشق و حال هستند و با ثروت بیت المال مردم ایران زندگی لاکچری دارند اجبار کنید و برشون گردوند به این خراب شده ای که برای 80 میلیون ایرانی ساختید .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
دمت گرم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حجاب امری شرعی هست چیه نفع زن مسلمان .با چشم وهم چشمی به خودتان آسیب می زنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
احسنت
ناشناس
| Russian Federation |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
در این شرایط کرونا که پرواز مسافری به ایران نیست چطور برگردن به ایران؟ کمی فکر کنید آخه
برای اینکه بی کفایتی خودتان را بپوشانید چسبیده اید به حجاب.کی اون قوانیم مورد نظر را اجرا خواهد کرد.
وقتي ميبينم ژست انقلابي ميگيريد ولي بچه هاتون توي امريكا و انگليس پلاسن .
این مجلس نمی تواند قانون وضع کند چون منتخب همه مردم نیست . قانون حجاب باید همه پرسی گذاشته شود

مشکلات کشور بیکاری و فقر و اختلاس هست شما کجای کار هستید ؟
ایشان چه نماینده خانمی هستند که از حق آزادی خانمها نه تنها دفاع نمیکنه بلکه معتقد به محدود کردن بیشتر آنهاست. خداوند مرد و زن را یکسان افریده و هیچ دلیلی ندارد که یک عده به خاطر خودشان آنها را محدود کنند. چرا توصیه نمیکنند مردان پا بر هوای نفس خود بگذارند و کمتر چشم‌چرانی کنند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
نه سیبیل داره
خدا شفات بده
بله خانم ابتکار شما تسخیر کننده سفارت آمریکا بودید و فرزندتان با خانواده در آمریکا به سر می برند ولی امثال ما داریم چوب آن حرکت اشتباه شما را می خوریم.من که از شما نمی گذرم
مگر حجاب تا حالا غیر قانونی بوده؟
عجب
مردم مشکل معشیتی دارند ایشان در فضا سیر میکند! وای به ملت با این نماینده ها بی خبر از مشکلات مردم
حجاب اجباری در هیچ کجای اسلام نیامده. حتی در زمان حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) هم حجاب اجباری نبوده
در قانون مواد مخدر یا الکل ممنوع است در عمل چی. قانون باید مورد قبول جامعه باشه اگر نه قانون نیست.
سرکار خانم ابتکار: از سن و سال پسرتون پیداست که میخوان ز گهواره تا گور دانش بجوی رو صرف کنند!
ویزای دانشجویی!!!!!!! اگر این مملکت برای اموزش و پرورش و زندگی خوب نیست ، چرا شما از دیوار سفارت بالا رفتید ؟!!!! و اگر خوب است . فرزندتان اونجا چکار می کند؟!!! هزینه او را با دلار الان چگونه می دهید؟!!!
این خانم الهیان با چند رای رفته مجلس؟؟؟ کار و طرح دیگری بغیر از حجاب و نظارت بر آن ندارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
با 2643 رای
سرکار خانم ابتکار عجب خانواده روشن فکری هستید خودتان دشمن آمریکا ولی پسرتان مشغول تحصیل در آمریکا آیا به جای آمریکا نمیشد در ژاپن آلمان یا فرانسه ادامه تحصیل داد تا ما ملت همیشه در صحنه احساس بهتری داشته باشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
ممکنه از اول هم خودش عاشق آمریکا بوده باشه تو چه میدونی
مگه قانونی مبنی بر اجباری بودن حجاب نداریم که تازه باید انرا تبدیل به قانون کرد.از آن گذشته هر چیزی که با اعتقادات مردم سرو‌کار دارد و بصورت رفتار و پوشش ما تجلی پیدا می کند،قابلیت کنترل و‌نظارت با تصویب قانون را نداشته و‌ندارد چون که اصولا اعتقادات مردم در حوزه آزادی های فردی و خصوصی است و تا همین الان هم در طول این چهل سال ، اجباری بودن حجاب برای بانوان امری غیر قانونی و دست اندازی به حقوق آزادی های فردی می باشد. از همه اینها گذشته خیالتون از ترامپ راحت شد دوباره رفتین سر موضوع حجاب . الان زمان مبارزه با فسادهای مالی و اقتصادی کلان در مملکت است،
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حاجی کجایی اینجا لندن ولوس آنجلس نیست ...آزادی فردی در قالب اسلامی
قانونی را تصویب می کنید ، که رعایت نخواهد شد< ابروی قانون نیز خواهد رفت.
لعنت بر تسخیرکننده ها و خونواده های رانت خورشون
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
حداقل هفتاد میلیون مثبت
واقعا تا این حد مشکل زنان را فهمیدید !‌
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
مشکل اصلی همینه
خانم الهیا....
شما فقط چهار سال اون جایی جو گیر نشو ...
زنان تا شما هستید به دشمنی مردان امیدوارترند تا شما زن نا زن
شما فکر معیشت و رفاه مردم باش بحد کافی ارگان برای تظارت بر حجاب هست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
شما خودت فکر معیشت خودت باش و
دوگانه کاذب ایجاد نکن
آخ اگر سیستم طور دیگه‌ای بود، همین شماها چه شکلی می‌گشتید ... حیف زیاد نمیشه توضیح داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دقیقا. عالی گفتی
من تسخیر کننده بودم ، پسرم نبود .
آفرین به آمریکا که کسی را به جرم دیگری از حقوقش محروم نمی کنند .
مسئولین کجایید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
افرین به امریکا پسری را بخاطر مادرش باز خواست نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
زمانی که من میخواستم استخدام بشم در ده هفتاد چند صفحه پر کردم حتی در آن نوشته شده بود چه کسی از اقوام شما در کشورهای خارجی زندگی میکند و در آخر نوشته بود اگر حقیقت را نگویید با شما برخورد قانونی میشود حالا ایشون پست و مقام دارن و فرزندشان در کشور دشمن زندگی میکند یه بام و دو هوا
من موافق حجاب اختیاری هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خانم هستی حتما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قانونی بودن حجاب اشکالی ندارد کما اینکه اگر در فرانسه حجاب داشته باشی از طرف حامیان حاکمیت به تو حمله میشود.مشکل این است که از بین این همه مشکل ساده ترین آنها را پیگیری میکنند.
وقتی دولت با حجاب سیاسی برخورد می کند این وضع خراب بی حیاها را می بینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
کل دنیا بی حیا هستند و فقط ما خوبیم !
شما می دونی در کل دنیا حتی عذبستان حجاب اختیاریه ؟؟
چرا این دستور خدا فقط به زنان ایران ابلاغ شده ؟
بابای منم از سفارت رفته بود بالا الان من امریکا بودم
الهیان: «حجاب» را قانون کنیم تا مجلس بر آن نظارت کند خانم شما اگر دلسوز مردم هستي از اين كودكان معصوم دفاع كن منتظر هستيم خبر خوب بشنويم متن پائين تيتر امروز تابناك و روزنامه ا ديگه بود

دختران کار، آزارهای جنسی را دیوارنویسی می‌کنند اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اينا دردشون رو به كي بگن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
خوب به هردو رسیدگی کنند.دختران کار محصول سیب های اجتماعی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
ناشناس انگلیسی میدونی چرا روی نظراتت کسی جواب نمیده. چون دستت برای همه رو شده. مردم دیگه همه چی رو میدونن
مثل نظارتتان برسایر قوانیین .
با این نمایندهای نخبه ی مجلسمون مشخصه که چرا هیچ مشکلی از کشور حل نمیشه و روز بروز بدتر از دیروزیم، بابا مردم دارن از گشنگی و گرونی میترکن تو دغدغت شده قانونی کردن حجاب!!!؟ نمیبینین درک نمی کنین که روزبروز خشم مردم نسبت به شماها بیشتر میشه!!!!!؟؟؟؟
روزی 500 نفر حداقل دارن میرن اوون دنیا، بعد این نمایندگان انقلابی گیر کردن تو موضوعات بی ربط و پیش پا افتاده
فرق ملت ما و آمریکا اینجا مشخص میشه که اگه یه زمانی یکی هم اشتباهی مثل ترامپ بیاد در قدرت، بعد 4 سال برای بقای کشور خودشون هم که شده حذفش می کنن، ولی اینجا، آقایون تشویقش هم میکنن و دیگم تو 4 سال کسی جزات نمیکنه حرفی بزنه ....
یعنی نمایندگان محترم میخواهند در خیابانها بگردند وبی حجابها وبد حجابها را کنترل کنند ؟ دقیقا منظور خانم نماینده چیست؟ چرا مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قابلیت اجرایی ندارد؟ اگر قانون شود باز چه ضمانت اجرایی خواهد داشت؟
اجباری بودن حجاب روبرداریدتامعلوم بشه صره از ناصره......،ولی بعنوان یک امتیازدرهمه ی اولویت ها محسوب کنید،بالاخره اون کسی که سختی اش تحمل میکنه بایدامتیازبگیره درعین حال که برای اعتقاداتش این کاررومیکنه
مگه الان حجاب اجباری قانونی نیست؟
خانم ابتکار این نشون میده که تو امریکا چقدر دموکراسی وجود داره و کار مادرش رو پای پسرش نمینویسن
ای جونم مادر...
واقعاً ارزش داره حرف این خانم الهیان رو در سایت درج کنید؟
خانم ابتکار شما باید چلوی پسرت رو میگرفتی!!!!!
اگر قرار بر قانون شدن باشه پس در اصل خیلی از موارد هم باید رفراندوم برگزار بشه
اولویتهای کشور :۱.شفافیت آرا در مجلس و دولت در امور غیر امنیتی برای جلوگیری از حوادثی مثل دلار ۴۲۰۰ تومانی و استفاده از رانت آن ۲.مالیات بر مجموع درآمد هر ایرانی به صورت پلکانی (هرچه درآمد بیشتر درصد مالیات بیشتر ) برای جلوگیری از فرار مالیاتی همه صنوف از جمله دلالان و وکلا و پزشکان و کاهش وابستگی به درآمد نفت ..۳.مالیات بر عایدی سرمایه با نرخ بالا بر سود فروش کالای غیر مصرفی مثل خانه دوم و خودرو دوم و ارز و ...برای جلوگیری از دلالی و سوداگری و هدایت نقدینگی به سمت تولید و بورس و بانکها و پس از کاهش تورم کاهش نرخ سود بانکی ۴.هماهنگی وزارت صنعت و امورخارجه جهت صادرات هدفمند و منظم ۵.اصلاح گمرک و جلوگیری از واردات اقلامی که ضروری نمی باشد و یا در داخل امکان تولید آن وجود دارد مثل خلال دندان و دسته بیل ۶.ساماندهی صادرات مازاد محصولات کشاورزی جهت جلوگیری از کم یاب شدن آن در داخل ۷. پس از قدرتمند شدن کشور از نظر اقتصادی مذاکره عزتمندانه با آمریکا
راحت ترین شکل خودنمایی مسولان در این مملکت وضع قانون و صحبت کردن در رابطه با حجاب است ، چشمان خود را باز کنید و وجدان خفته خودتان را بیدار کنید برای رفع مشکلات معیشتی مردم قانون وضع کنید. بس دیگه
مگه ایران چشه نمیشد اینجا درس بخونه ؟آمریکا فقط برای مردم عادی اخه
شعارمرگ برآمریکا میدین بعد بچه هاتونو به بهانه درس خوندن با خانواده به آمریکا میفرستین یعنی کشور دیگه ایی جز آمریکابرای ادامه تحصیل وجود نداره یکی دوتا که نیستین جالبه که همتون بچه هاتون رو به آمریکای شیطان میفرستین انگار میونتون باشیطان خیلی خوبه
باشه به شرط اینکه مبارزه با رانت خواری آقازادگی و چپاول بیت المال را هم قانون کنید و به آن نظارت کنید
بحث حجاب از مسیر فرهنگ سازی قابل حل است اگر در مورد آن قانونی تصویب و در اجرای آن سختگیری شود چالش بزرگی در جامعه بوجود خواهدآمد واگر در اجرای آن کوتاهی شود قانون مصوب به یک قانون متروک تبدیل خواهد شد !
1-طرح اصلاح ماده54مکررمالیات مستقیم به کمیسیون اقتصادبرگشت وحق 1 واحد برای هر کدملی حذف شدکه خلاف اصل31قانون اساسی است.
2-دور زدن ایرادات شورای نگهبان درطرح مالیات خانه خالی درکمیسیون اقتصاد:
ایرادبند 6 – 1 شامل:عذرموجه مالک،ایرادملک وبازار،عسروحرج مالک،عدم اضطرار، ایراد زمین،سن یامتراژ بنا،اختلاف شرکایا وراث،خطرمنطقه یاجغرافیا،ایرادمشاعات یاتاسیسات،صدمات بنا یا تاسیسات یاغیرشرعی،درتعمیر یاتخریب یاعدم وجودبنا.
اما نادیده گرفتن ایرادات،فقط اجاره نرفتن بنا ایراد دانست وصورت مساله پاک وبه ایراد جزئی فروکاست.
3-پیشنهادمعاف ازمالیات:فرزندان،بازنشسته،معلول،بیمارخاص،جانباز،ایثارگر،آزاده،دانشجو،سرباز،خیروواقف،فرزندخوانده،مناطق محروم،روستایامرزیاصعب عبوریاعملیاتی،بیکار ایتام،زنان سرپرست، بی یابدسرپرست،مشاغل خانگی،واحدنقلی کلنگی،پیلوت وانباروپارکینگ.
4-اصلاح قانون اجاره چاره کاره نه مالیات!
5-حق29ملیون مجرددراین طرح کجاس؟
6-6برابرمالیات انصافه؟
6-قانون دیگرکشورهافردملاکه نه خانوار.
7-چیزی از شما کم میشوداگردرصحن پیشنهاداصلاح دهیدیالااقل رای ندیدبهش تابره اصلاح شه؟
خانم شما همین چیزایی که قانونی هست روبهشون برسید بقیه پیشکش گناه هیچکس رو بپای دیگری نمنویسند
برید ببینید چند نفرشون بچه هاشون تو بلاد کفر میگرده اونجا واسه ما اخه واسه شما شیک
احسنت
اگر حجاب در کشور اسلامی نباشد که اسلامی نمیشه .هرکه ناراحته باید ازش جزیه گرفت.
خانم محترم مردم از فقر دارن تو خیابان ناموس فروشی میکنن بفهم این بی حجابی هم ریشه اش فقر است تا بی حجاب نباشن نمیتونن ناموس فروشی کنن وپول دربیاورن بجای حجاب فعلا به فکر شکم مردم باشید شکمشان راپر کنید بعد قانون تصویب کنید وحرف مفت نزنید
از ذلت آمریکا همین بس که ابتکار ادعای تسخیر سفارتش را دارد.
دغدغه ی شما حجابه خانم الهیان؟ خانم ابتکار شما میگید آمریکا دشمن ماست اما به پسرتون اجازه دادید توی آمریکا درس بخونه و حتی همسرو بچه هاشو هم ببره؟ :) واقعا خیلی شجاع بودید که اجازه دادید پسرتون وارد کشوری بشه که دشمن ما و شماست. ولی.. اهمیتی نداره ها.. برای من اهمیتی نداره.. فقط.. خواستم بگم دغدغه ی شماها با دغدغه های کل مردم ایران متفاوته.. میدونید بخاطر چی قلبم به درد میاد؟ بخاطر اینکه میدونم وقتی که من کنار مادر پدرم توی خونه هستم، بچه هایی هستن که به دور از خانواده هاشو با لباس های کهنه و پاره پوره توی این سرما و با وجود این بیماری کشنده، مجبورن کناره ی کوچه و خیابون بخوابن.. البته.. اونا اصلا نمیخوابن.. بلکه فقط از خستگی چند ساعتی بیهوش میشن.. میدونید چندتا بچه همون موقع که شما اون حرفارو زدید، سعی کردن صدای قارو قور شکمشون رو مخفی کنن تا مبادا مادرشون بشنوه و اشک بریزه چون چیزی توی خونه ندارن؟ میدونید روزای سرد زمستونی که شما کنار شومینه هاتون نشستید و به این فکر میکنید که مسئله جدیدی تو مجلس مطرح کنید، بچه هایی هستن که توی خیابون جلوی ماشین هارو میگیرن و راننده هارو التماس میکنن تا چیزی ازشون بخرن چون باید پول در بیارن تا زنده بمونن؟
اصلاااا خبر داری یه دختر بچه ای هم وجود داره که زیر یکی دیگه داره جون میده؟ اصلا خبر داری پسر بچه ای هم وجود داره که مقنعه میپوشه تا بقیه بهش پول بیشتری بدن؟؟؟ خبر داری؟؟؟
چه اهمیتی داره هاااان؟؟؟ چه اهمیتی داره که اون دختر باشه و اون پسر باشه؟ چه فرقی بینشون هست؟ دخترا نفهمن؟؟؟ پس مریم میرزاخانی رو چی میگید؟ دخترا نمیتونن کاری انجام بدن؟ پس انوشه انصاری رو چی میگید؟؟؟
واقعا چه تفاوتی بین پسر و دختر هست که سهمیه جنسیتی رو دوبرابر کردید!!! نگران این هستید که دخترا وارد اجتماع شن و بتونن پول در بیارن و نیازی به ازدواج کردن نداشته باشن؟؟
دنبال حجابید؟؟؟ دنبال این هستید که دخترها بشینن تو خونه بشورن بسابن و به شوهرشون خدمت کنن بعد هم بچه بیارن و یه عمر برای بچه جون بکنن؟ دنبال این هستید که مرد بیچاره بیوفته تو خیابون ها و خرج یه خانواده رو بده؟ دنبال این هستید که ببینید چطور غرور یک مرد شکسته میشه وقتی مجبوره به بچش بگه پول نداره؟؟؟؟؟
دنبال حجابید؟ نه البته که نیستید.. دنبال یه تیکه پارچه ی سیاه هستید تا باعث شید چشمای بقیه حتی رنگ های شادو هم نبینه.. من مخالف حجاب نیستم! ولی مخالفت حجاب اجباری هستم!
حجاب داشتن، انتخاب خود شخصه.. نه انتخاب تو برای اون ها.. درضمن.. فکر میکنم مسئله های مهم تری توی این کشور هست که باید بهش رسیدگی بشه
حجاب اجباری نخواهد شد
امام خمینی
اگر کسی با سفارت شما این کار را می کرد به پسرش ویزا می دادید؟
خانم ابتکار صحبت خوبی کردند . در ادامه صحبتهای ایشان بد نیست مردم یکروز به خیابان بیایند و بگویند میخواهند با آمریکا رابطه داشته باشند . یا بگویند چرا در مجلس شعار مرگ بر آمریکا میگوئید . یا بگویند با یکسری از حرفها و شعارهای اول انقلابی موافق نیستند و باید با شرائط روز حرکت کنیم .
و در آخر بگویند مایل نیستند یکی از مسئولینشان که از دیوار سفارت آمریکا هم بالا رفته هر روز به مردم بگوید مردم آمریکا محکوم به شکست است , مقاومت کنید , آمریکا بد است .. حتی بچه خودش به آرمانهای والای مامانش هیچ اهمیتی نمیدهد . البته باید ببینیم که دلاری که آمریکا استفاده میکنند 4200 است یا مانند خانواده های دیگر ایرانی 330000 تومانی است
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
ما ظرفیت اینگونه رابطه ها را نداریم، این گونه رابطه ها فقط از ژن های برتر که مادرشان خوب از فرهنگ غرب ابراز انزجار می کند ولی نمی خواهد بچه اش اینچنین بار بیاید بر می آید. علی برکت الله.
چقدر مظلوم هستین شما خانم ابتکار، من که گریه ام گرفت. حالا تحصیل پسر شما هنوز تموم نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا خود امریکا علامت سوال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
زگهواره تا گور دانش بجوی
تا یکی از این مقامات مبتلا به کرونا نشوند نمی فهمند بازی با جان مردم یعنی چه. تصمیم گیری باید با اطلاعات درست باشه مسوولی که تخصصی در این زمینه ندارد جز فاجعه کار دیگری نمی تونه بکنه. چین موفق شد چون از همون اول مسوول مبارزه یک متخصص در این زمینه بود. حالا مسوول مبارزه را در ایران فرمانداران تعیین کرده اند ! برای همین آمار مرگ و میر به نسبت جمعیت از همه جای دنیا بالاتره.کسی هم جوابگو نیست.
پسرتان در خوابگاه خودگردان مقیمه یا ساکن ویلای میلیاردی مامان جونشه؟
خانم محترم مدعی فرستادن مردم به بهشت اگر در دیگر بخش ها هم به اندازه به زور فرستادن ایرانی ها به بهشت تلاش کرده بودید الان این همه بدبختی نداشتیم و دست به دعای ترامپ و بایدن هم نمی شدیم
حالا چرا امریکا رفته!؟ مادرش که مملکتی ساخته گل و بلبل!!!؟
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دانشگاه های ایران لایق چنین افراد با هوش و نخبه ای نیستند مادرشان صلاح دیده در یک محیط باز پسرجانشان به تحصیل ادامه بدهد تا کمی فکرش هم باز شود. علی برکت الله.
خبرفوری: بورس تحریم میشود
با سلام ، متاسفانه اگر فردی تشخیص نمیدهد در چه اوضاع و احوالی و فضایی اظهار نظر کند و با این نظرات باعث صدمه و ضربه به نظام میشود و بهانه به بیگانگان و دشمنان اسلام میدهد و اعاده مردم شریف ایران که در سختی زندگی می کنند و اعتراضشون به حق است و صد افسویس که رسانه ها سهوا یا عمدا آن را نشر میدهند!! و اینکه افرادی مسئولیت دارند قریب باتفاق فرزندانشان در خارج بسر میبرند و اگر در خارج تحصیل و زندگی نکنند در داخل در مدارس غیر دولتی و سکونت در مناطق بالا با خانه های آنچنانی بسر می برند. !!!
..
اگر افرادی که برای گرفتن اقامت در آمریکا سوگند نامه خورده اند چگونه میتوانند برای ایران اسلامی و نظام کارآیی داشته باشند .
بایدن با ترامپ ، اوباما و بوش هیچ فرقی نمیکند چون نظام از هر دو حزب ضرب خورده است بوش با اسلحه و بمب و حمله نظامی و اوباما و معاونش بایدن با زهره آمیخته با عسل کارهای خود را پیش میبرند. بسیاری گفتند و شنیده اید که ترامپ چهره ی بی روتوش نظام امریکایی
آدم عاقل یک چیز را دو بار تجربه نمیکند .
خانم ابتکار بدانید تمام خسارتهای جنگ 8 ساله اعم از خون جوانان بسیاری که ریخته شد و شهید شدند جانبازان، اسراء و زندگی بسیازی از مردم کشور در خوزستان ایلام کردستان کرمانشاه که نیست و نابود بر گردن شماست
دوشنبه ۱۹ ابان ساعت ۹:۰۵
تنها درمدت ۵ دقیقه شاخص کل بورس که تا چند ماه پیش تا کانال دومیلیون وصد هزار واحدی پیش رفته بود ۱۶۰۰۰ واحددیگر فروریخت و دراستانه سقوط به کانال یک میلیون صد هزار واحدی قرارگرفت (مجموعا در مدت ۴ ماه یک میلیون واحد سقوط کرد)
صفهای فروش بسیارمتراکم است وخریداری وجودندارد
خانم ابتکار شما پس چجور فرزند تربیت کردین که به با عقاید و خط قرمزهای مادرش هم مخالفه...بعد انتظار دارین ما حرف شما رو قبول کنیم و بگیم آمریکا بده!
این چه درس خوندنیه که تموم نمیشه؟ بابا شما دیگه مرزهای ریا رو کیلومترها جابجا کردی!
فکر تورم و معیشت مردم باشید.همین الانش چند دستگی تو پوشش خانم ها هست نیازی به کنترل و مدیریت نیست.
حجاب را قانون کنیم!
هرموقع تونستید استفاده از ماهواره را قانونمند یا غیر قانونمند کنید حجاب را هم میتوانید.یک سری مسایل را به حال خودش باید رها کنید خود مردم انتخاب کنند.افراط بیجا خودش لجاجت حساسیت و تنفر ایجاد میکنه در جامعه.ضمن اینکه الان دغدغه مردم مسایل مهمتری است.
یک انسان درس میخاند یک سال دو سال چهار سال دیگر سی سال که درس نمیخاند تازه ان هم درجایی که دشمن خونی و درجه یک ما معرفی میکنید پس معلوم است کاسه ای وجود دارد..
خب خانم ابتکار شما تسخیر کننده سفارت بودید ولی پسرتان که نبود الان تو ؟؟آمریکاست
بقیه مردم هم جزتسخیر کننده که نبودن الان شما رو نمیخوان لطف کن دست از سر مردم بردار
با سلام.
قابل توجه خانم ابتکار فقط تعریف دموکراسی رو بدونید.لطفا تعریف دموکراسی رو از روی پذیرش آقازاده خودتون بازنویسی کنید.
حجاب رو آزاد کنید
حاج خانم ابتکار امریکا که شیطان بزرگ بود برای چی اقا زادتون برای تحصیل(به قول شما) خدمت شیطان بزرگ مشرف شده اند.ایشون اگر برای ادامه تحصیل رفتن دکترا هم که می خوند بعد از ۱۲ سال باید به ایران بر می گشت.نه حاج خانم بچه ات رفته اونجا بمونه حالا چقدر از رانت برای فرستادن دلار و ارز این مملکت استفاده کردید باید جوابگو باشید.
حاج خانم ابتکار امریکا که شیطان بزرگ بود برای چی اقا زادتون برای تحصیل(به قول شما) خدمت شیطان بزرگ مشرف شده اند.ایشون اگر برای ادامه تحصیل رفتن دکترا هم که می خوند بعد از ۱۲ سال باید به ایران بر می گشت.نه حاج خانم بچه ات رفته اونجا بمونه حالا چقدر از رانت برای فرستادن دلار و ارز این مملکت استفاده کردید باید جوابگو باشید.
پسر ابتکار رفته دوره بالا رفتن از سفارت را بگذرانه
اونجا تو آمریکا قانون داره فرزند به جرم مادر تنبیه نمی کنن اماشوهر عمه ما یه کاره ای بود توی رژیم شاه بابای من اخراج شد !!!!
خانم ابتكار اگر آمريكا با ايران جنگ كند پسر شما كدام طرف قضيه است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قطعا طرف امریکاست شک نکن
ولی جالبه که آمریکا به فرزند... اجازه اقامت و تحصیل داده.
ظاهرا مردهای ایران بطور واقعی با دیدن موی زنان تحریک می شوند و دست به کارهای خطرناک می زنند و امنیت جامعه را به هم می ریزند و با مردان کل عالم فرق دارند
وگرنه یک بار محکم جلوی این افراد که کل مردان را به بی اراده بودن و بی جنبه بودن متهم می کنند می ایستادند و از حیثیت خود در برابر کل دنیا دفاع می کردند
در کل دنیا حتی عربستان مهد اسلام حجاب اختیاریه و مردان و زنان در کنار هم محترمانه زندگی می کنند و به عقاید هم احترام می گذارند و به هیچ عنوان آمار فساد بالاتر از ما ندارند
ولی در مملکت ما با این استدلال که مردان از کنترل خارج می شوند و امنیت اخلاقی جامعه را به خطر می اندازند نیمی از جامعه را محدود و سرکوب می کنند و با گشت ارشاد و پیامک کشف حجاب ... مردم را ازرده می کنند
فرق ما با کل دنیا و حتی دیگر کشورهای مسلمان چیست ؟؟
سلام
سایت محترم تابناک چرا در مورد بورس و پالایشی یکم مطلب نمی نویسید یا نظر خواهی نمی کنید؟
ما حدود 5 میلیون از پس اندازمون را پالایشی یکم خریدیم به اعتبار حرف رییس جمهور وتمامی کارشناسانی که توی صدا و سیما تبلیغ سود ده بودن بورس را کردن، اونوقت الان با وجود گذشت یک ماه از زمان گشایش پالایشی یکم نه تنها باز نشده که در حال حاضر حداقل 20 الی 30 درصد از ارزش پولمون کم شده است.
اگه سهام های دیگه را خریده بودیم، دولت لابد جواب میداد که بورس سود و زیان داره و از اول چشم تون را باز می کردید ولی پالایشی یکم حتی باز نشده زیر ضرره ؟؟
رئیس جمهوری دستور تعطیلی تهران را صادر کرده؛ اما استانداری موافقت نمی‌کند


جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووک ساااااااااااااااااااااااااااااااال
حاج خانم یکی میمیرم ز درد بی نوایی یکی می گه خانم زردک می خواهی. حاج خانم آیا درد مر دم الان حجابها.
همانطور که می دانید مرزهای شمالغرب کشور از امن ترین مرزهای کشورمون می باشد حتی موقع درگیری آذربایجان با ارمنستان در نزدیکی مرز، خیلی از مرز نشین ها با خیال آسوده به تماشای جنگ در چند متریشان می نشستند! هر چند تا زمانیکه ارامنه مرز را در اختیار داشتند گلوله هایی به عمد برای درگیر نمودن ایران در جنگ به داخل خاک کشورمان شلیک می کردند! ولی اکنون با آزاد سازی قسمتهای مرزی قره باغ با ایران دیگر هیچ خطری ایران را تهدید نمی کند. لذا ارسال این همه تجهیزات و نیرو به مرز به چه معنی می باشد!؟ آیا ایران قصد حمایت نظامی به صورت مستقیم از ارمنستان را دارد!؟
چرا استانداري كرج اينكار و ميكنه ؟ يه روز دور كاري ميده فرداش لغو ميكنه .
فاصله كرج و فرديس يه خيابونه. سمت چپ خيابون رو نگاه كني اسمش ميشه كرج . سمت راست خيابون رو نگاه كني اسمش ميشه فرديس .
حالا اومدن ميگن سمت كرج دوركاري به كارمندان بديد . سمت راست طبق دستور دولت لغو.
يكي فاصله اين دو تا شهر رو ميشه دقيق براي استاندار توضييح بده
خانم ابتکار به قول یه بنده خدایی بالاخره " یه طوری کردید که یه طوری شد که مردم دیگه مطمئن شدن که طوری شده "
اگر کار درست و حسابی غیر از حجاب ندارید بفرمائید منزل
سرکار خانم ابتکار
اگر شما جزء تسخیر کنندگان سفارت بودید پس کسی هستید که بیش از همه شعار مرگ بر آمریکا داده اید و پس چگونه است که الان به تحصیل فرزندتان در امریکا هیچ اشکالی نمی گیرید معترض نیستید و مشوق هم هستید به این می گن یک بام و دو هوا
تصاویر بالا را نگاه کنید و صحبتهای آنها را بشنوید
خادم واقعی کشور را تشخیص می دهید
آفرین بر خانم مینو محرز که این همه دلسوز کشور و مردم است. درود بر تو ای شیرزن ایران
بسیار عالی ، به لطف شما مسئولین بالاخره تهران پایتخت عزیز ما از سایر پایتختهای جهان جلو زد .... در مرگ و میر اول شدیم ... باز هم مچکریم.......
خانم ابتکار بگو مرگ بر آمریکا !!!
اگر مادر یک آمریکایی از دیوار سفارت ایران بالا میرفت و سفارت ما را اشغال میکرد ما به فرزندش ویزا و اجازه تحصیل در دانشگاهها یمان را میدادیم ؟
خانم الهیان از وضع خانم ابتکار درس بگیرید که ثابت کرد هر کار افراطی یک کار تفریطی به دنبال دارد
خانم ابتکار چرا به پسرتان اجازه حضور ر سرزمین کفر و دشمن ما به قول خودتان دادید ما که با امریکا دشمنی نداریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی