بازدید 9345

بالگرد اختصاصی به لرستان تحویل داده خواهدشد

همتی در بدو ورود به لرستان هدف از این سفر را افتتاح آشیانه بالگرد عنوان و افزود: فردا آشیانه بالگرد که از سال گذشته آغاز شده بود به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 07 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از خرم‌آباد، کریم همتی امشب و در بدو ورود به لرستان هدف از این سفر را افتتاح آشیانه بالگرد عنوان و افزود: فردا آشیانه بالگرد که از سال گذشته آغاز شده بود به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تحویل بالگرد اختصاصی به لرستان هدیه سفر ما به استان است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه در گذشته بالگرد مشترک با استان خوزستان مورد استفاده می‌گرفت، گفت: با توجه به شرایط خاص استان هم از لحاظ محرومیت و هم حادثه خیز بودن استان که اوج آن فروردین ۹۸ بود، وجود بالگرد اختصاصی ضروری است.

همتی با بیان اینکه یک سری تجهیزات امدادی از ماه‌های گذشته به استان ارسال شده، عنوان کرد: کمک‌های جمعیت هلال احمر به استان با ارزش یکصد میلیون تومان به استان ارسال خواهدشد، همچنین پنج میلیارد تومان برای ساخت آشیانه هزینه و سیصد میلیارد تومان نیز برای بالگرد اختصاصی استان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: با وجود بالگرد اختصاصی عملیات‌های امدادی هنگام بحران و حادثه با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود.

رییس جمعیت هلال احمرکشور در پایان صحبت‌های خود گفت: شارژ انبار‌های هلال احمر استان به خونی انجام و اقلام امدادی بیشتری نیز ارسال خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار