بازدید 16870
۴

آمریکا دامنه‌های ۲۷ وب سایت ایرانی را توقیف کرد

وزارت دادگستری آمریکا بامداد پنجشنبه به بهانه مبارزه با گسترش نفوذ جهانی، ۲۷ دامنه وب سایت سپاه پاسداران ایران را توقیف کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 05 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وزارت دادگستری آمریکا در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که شماری از دامنه وب سایت هایی که برای گسترش نفوذ جهانی توسط سپاه پاسدارن ایران مورد استفاده قرار می گرفت، متوقف شدند.

به ادعای وزارت دادگستری آمریکا، ایران از این دامنه ها به طور غیرقانونی برای پیشبرد یک فعالیت نفوذی مخفی جهانی استفاده می کرده است.

وزارت دادگستری امریکا در ادامه گزارش می دهد که همه این ۲۷ دامنه وب سایت تحریم های آمریکا علیه دولت ایران و سپاه پاسداران را نقض کرده اند.

در حالی دولت ترامپ به سیاست های خصمانه خود علیه ایران ادامه می دهد که اخرین نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نشان می دهد که شانس ترامپ برای ورود به کاخ سفید بسیار کم شده است.

بنابر آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۴
نفوذ فقط برای آمریکا خوبه و بقیه حق ندارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر واقعا دخالت داشته اند خوب کاری کرده و گرنه قلدری جواب نمیده
خوب دیگه وقتی به ملت زور میگید و اینهمه فیلتر می کنید یکی دیگه هم هست به شما زور بگه عوض گله نداره
آقای عزیز ، دارید از امکانات آمریکا استفاده میکنید و اونوقت میکید مرگ بر آمریکا !!!!!!! خب هرکی باشه مسیرتون رو قطع میکنه ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست