بازدید 6370

خرید با پول جعلی

کد خبر: ۱۰۱۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 02 November 2020

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد، از دستگیری زوجی ۲۵ ساله به دلیل خرید البسه با تراول‌های تقلبی خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ پیمان لطیفی با اشاره به اینکه در پی تماس کسبه و شهروندان بازار نازی‌آباد مبنی بر این موضوع که زن و مردی را دستگیر کرده‌اند، بیان داشت: عوامل کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به موقعیت اعزام و متوجه می‌شوند شهروندان و کسبه این دو را بار‌ها به بازار نازی آباد مراجعه و با پول‌های تقلبی خود هر نوبت بین سه تا چهار میلیون تومان البسه خریداری کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه مالباخته‌ها به کلانتری دعوت که اگر مجدد این دو را مشاهده کردند سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند، گفت: امروز یک مرکز فروش کت و شلوار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند این زن و مرد با پول‌های تقلبی قصد خرید کت و شلوار داشتند که ماموران بلافاصله به موقعیت اعزام شدند و متهمان را به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه پس از بازجویی‌های فنی و اعتراف به خرید اجناس با پول‌های تقلبی، مجددا ۳۰ میلیون ریال پول تقلبی نیز ایران چک تقلبی کشف شد افزود: متهمان در اعترافات خود اعلام کردند از ابتدای آبان ماه هر شب به بازار نازی آباد مراجعه و البسه می‌خریدند و در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساندند.

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد افزود: در خصوص پول‌های تقلبی هم از هر دو نفر بازجویی به عمل آمد و اعتراف کردند و پول‌ها را با قیمت پایین‌تر از یکی از شهر‌های غربی کشور خریداری کردند و این که مجدد اقدام به خرید البسه و فروش آن می‌کردند. ۶ نفر از شکات این دو نفر را شناسایی کردند و سپس به مراجع قضایی معرفی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی