بازدید 10147
۲

الریان و شجاع محتاج موافقت پرسپولیس شدند

باشگاه الریان قطر بعد از عقد قرارداد رسمی با شجاع خلیل زاده، سه روز پیش درخواست صدور کارت بازی این بازیکن را از فدراسیون فوتبال ایران کرد، اما هنوز آی تی سی این بازیکن صادر نشده و شجاع هنوز نتوانسته برای الریان به میدا برود.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 30 October 2020

باشگاه الریان قطر که به تازگی شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش پرسپولیس را به خدمت گرفته در انتظار صدور کارت بازی این بازیکن است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه الریان قطر بعد از عقد قرارداد رسمی با شجاع خلیل زاده، سه روز پیش درخواست صدور کارت بازی این بازیکن را از فدراسیون فوتبال ایران کرد، اما هنوز آی تی سی این بازیکن صادر نشده و شجاع هنوز نتوانسته برای الریان به میدا برود.

در این رابطه خبرگزاری ایرنا به نقل از نشریه العرب قطر نوشت که مدیررسانه‌ای تیم الریان ضمن تایید این موضوع اعلام کرده که در انتظار صدور آی تی سی از سوی باشگاه پرسپولیس است. مدیرسانه‌ای الریان همچنین گفته است که اگر آی تی سی شجاع خلیل زاده صادر شود این بازیکن می‌تواند در بازی برابر الاهلی به میدان برود.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به درخواست باشگاه الریان چیست چرا که پیش از این پرسپولیس اعلام کرده بود که نسبت به مذاکره غیرقانونی و عقد قراداد مدافعش با باشگاه قطری قصد شکایت دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرسپولیس نباید به این ادم پولکی رضایتنامه بده
بهتر است بجای شکایت درخواست غرامت کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر