بازدید 6082
۱

کمیته اخلاق علیه تراکتور هم حکم محرومیت می‌دهد؟

کد خبر: ۱۰۱۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 28 October 2020

روز گذشته شنیدن خبری در فضای رسانه ای باعث شد تا اتفاقی را برای اولین بار در فوتبال ایران ببینیم. سعید آذری که از نام های مهم فوتبال ایران محسوب می شود تا اطلاع ثانوی توسط کمیته اخلاق از هر گونه فعالیت فوتبال محروم شد!

او درباره اتهام خود گفت: گفتند که من در مردادماه علیه فدراسیون مصاحبه کرده‌ام. من در آن مصاحبه گفته بودم تا زمانی که  مهدی تاج در فدراسیون فوتبال بوده این فدراسیون مقداری نظم و انضباط داشته است اما حالا با بلاتکلیفی همان یک ذره نظم و انضباط را هم ندارد و دچار سردرگمی شده است. به من گفتند که این صحبت مصداق تشویش اذهان عمومی است، درواقع برای انتقاد از فدراسیون  فوتبال محروم شده‌ام.

او درباره محرومیت خود ادامه داد: امروز دوباره دلیل دیگری را برای من آوردند، من اخیرا گفته بودم گویا متولیان فوتبال مرده‌اند که مردم برای اعتراض به مجلس می‌روند و هیچ برنامه‌ای برای کنترل اتفاقات داخل فوتبال وجود ندارد. دلیل دیگری را هم که آورده بودند این بود که گفتند چرا من علیه بازگشت اصفهانیان به کمیته داوران عکس‌العمل بد نشان دادم. همه این موارد را مصداق تشویش اذهان عمومی دانستند.

حالا پس از این اتفاقات حرف و حدیث هایی مبنی بر محرومیت تراکتوری ها توسط کمیته اخلاق به گوش می رسید. آنها که در بیانیه اخیر خود چند نکته عجیب را مطرح کرده بودند در صورت صحیح بودن این صحبت ها باید برای دفاع از خود به کمیته اخلاق بروند.

تراکتوری ها در بیانیه خود دروازه بان سابق این تیم (رشید مظاهری) و باشگاه استقلال را متهم به تبانی با یکدیگر کردند و طبیعی است که تهمتی اینچنینی که هم شکایت رشید مظاهری و هم شکایت باشگاه استقلال را به دنبال داشت در صورتی که اثبات نشود می تواند برای تیم تبریزی گران تمام شود. علاوه بر آن دو شاکی، شکایتی نیز به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در پرونده این تیم قرار خواهد گرفت که کار را برای سرخ ها سخت تر می کند.

اما در دومین مورد تراکتوری ها در بیانیه اخیر آنها اعتراضی است که به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال داشتند. تراکتوری ها صدور این رای (شکست این تیم در دعوای حقوقی با رشید مظاهری) را غیر قابل باور خواندند و در این باره معتقدند کمیته های های انضباطی و تعیین وضعیت مستندات این تیم را ندیده و رای صادر کرده است.

آنها در قسمتی از این بیانیه آورده اند که " البته طبق همین رای، این باشگاه بعد از ارجاع پرونده به محاکم قضائی ذی‌صلاح در شهرستان تبریز پیگیری و نسبت به اکاذیب و افتراعات موجود در پرونده اقدام قانونی و حتی به منظور جبران خسارات وارده به این باشگاه نیز اقدام خواهد نمود." که البته این میزان اصرار مبنی بر نپذیرفتن این رای صادره از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال عجیب به نظر می رسد.

سومین موضوعی که درباره تراکتوری ها در میان است البته به بیانیه این ربطی ندارد. درباره موضوع مورد نظر گفته اند در صورتی که رشید مظاهری برنده دعوای حقوقی با تراکتوری ها باشد نشان می دهد که مسئولان تیم تبریزی دست در قرارداد برده اند و ... که طبیعتا در صورت اثبات می تواند برای آنها گران تمام شود.

در نهایت باید گفت در روزهایی که بسیاری از هواداران فوتبال ایران به دلایلی همچون شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات عدیده ای شدند یکی از دلخوشی هایشان همین تیم ها و همین فوتبال است.در صورتی که قرار باشد اتفاقاتی اینچنینی بیفتد و باشگاه ها به راحتی موجبات جنجال و حاشیه علیه خود را به وجود بیاورند آن هم در حالی که مدت زمان زیادی به آغاز بازی های لیگ بیستم باقی نمانده است می تواند تاثیر منفی بسیاری روی هواداران تیم بگذارد. در هر حال فعلا باید در ادامه این روزهای پرحاشیه منتظر بمانیم و ببینیم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پس از پرونده سعید آذری به سراغ تراکتوری ها خواهند رفت یا اینکه حرف و حدیث های مطرح شده در این باره محلی از اعراب ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جالبه که هییییچ اشاره حتی کوچک به علت این اعتراض یا علت مشکوکیت مظاهری و استقلال به تبانی نکردین
این حجم از تراکتور ستیزی نفرت انگیزه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی