بازدید 91168

بهبود وضعیت ترامپ در نظرسنجی ایالت‌های خاکستری

نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند وضعیت رئیس‌جمهور مستقر آمریکا در نظرسنجی‌ها بهبود یافته اگرچه نامزد حزب دموکرات کماکان توانسته پیشتازی خود را حفظ کند.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ 26 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، در حالی که تنها ۸ روز به روز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، عملکرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در برخی از «ایالت‌های خاکستری» بهبود یافته، اگرچه رقیب او، «جو بایدن» کماکان در این نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

روزنامه «یو‌اس‌ای‌تودی» گزارش داده متوسط عملکرد «دونالد ترامپ» در نظرسنجی‌های انجام‌شده در سطح کشوری بهبود یافته، به علاوه او از میان ۱۲ ایالت خاکستری در ۹ ایالت فاصله‌اش را با بایدن کم کرده، اگرچه نامزد حزب دموکرات در ۱۰ ایالت از این ۱۲ ایالت کماکان پیشتازی‌اش را حفظ کرده است.

طبق این گزارش، متوسط حاشیه برتری جو بایدن در ۵ ایالت خاکستری تنها ۳ درصد یا اندکی بالاتر است، با این حال، سه ایالت حیاتی میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین که ترامپ در سال ۲۰۱۶ در آن‌ها برنده شد، جزو این ۵ ایالت هستند.

ترامپ در ایالت اوهایو اندکی از بایدن پیشی گرفته و در ایالت‌های آریزونا، فلوریدا و جورجیا فاصله‌اش را با بایدن کم کرده است. او در تگزاس و آیووا از بایدن عقب افتاده است.

روزنامه یو‌اس‌ای‌تودی می‌گوید برای بررسی متوسط عملکرد دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، از نمرات میانگین محاسبه‌شده توسط پایگاه‌های RPC و FiveThirtyEight که دو پایگاه مهم در گردآوری نتایج نظرسنجی‌های مختلف هستند استفاده کرده است.

نمره میانگین مرکب (میانگین میانگین‌ها) که روزنامه یو‌اس‌ای‌تودی محاسبه کرده نشان می‌دهد در مجموع بایدن از حمایت ۵۱.۴ درصدی و ترامپ از حمایت ۴۲.۹ درصدی برخوردار است که نشان می‌دهد بایدن ۸.۶ درصد از ترامپ جلو است.

هفته گذشته میانگین مرکب محاسبه شده برای بایدن ۵۱.۹ درصد و برای ترامپ ۴۲.۱ درصد بود که نشان می‌دهد ترامپ ۱.۲ درصد فاصله‌اش را از رقیبش کم کرده است.

اولا، نتایج نظرسنجی‌ها الزاما بیانگر نتیجه قطعی و نهایی نیستند و در سال ۲۰۱۶ نیز نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خلاف نتایج نظرسنجی‌ها ثبت گردید، هرچند که همین نظرسنجی‌ها در انتخابات کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸ تا حدود زیادی موفق عمل کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۷
ترامپ رو عشق است
ترامپ عزیز ما بی صبرانه منتظر پیروزی شما هستیم
ترامپ قهرمان است
سفره حضرت ابوالفضل نذر میکنیم ترامپ رای بیاره
ترامپ برنده است علیرغم این خیمه شب بازی های دموکراسی نما
به حق مولا ، ترامپ رای بیاره
انشاالله ترامپ پیروز است
بیچاره بورس
مشکل ایران مسئولین بی کفایت است نه امریکا.
خاطرمون هس در انتخاب دور دوم اوباما همین قدر می گفتن اوباما رای نمیاره اما آورد از اون گذشته به ما ربطی نداره کی رئیس جمهور امریکا میشه هدایت کنندگان سیاست رئیس جمهور امریکا علیه ایران هیچ وقت تغییر نکرده و نمیکند و فقط روش دشمنیشان گه گاهی فرق میکند پس بیخود مردم رو به انتخاب ایکس دلخوش نکنید و بیایید از خودتان برای این مردم مایه بزارید..
کاش میشد رفت آمریکا به ترامپ رای داد.انشاا.. ک رای میاره
به نظر سنجی نیست دوره قبلم کلینتون تو نظر سنجی ها ۵۹درصد آرا را کسب کرد ترامپ۴۱درصد ولی ترامپ برنده شد این نظر سنجی ها را ربات انجام میده و دستکاری میشن...
جوبایدن حتماپیروزانتخابات رییسجمهوری آمریکامیشود،
امیدوارم ترامپ بشه رئیس جمهور تا دوباره بازیچه اقتصادی دولت نشیم
نظر من اینه که دونالد ترامپ
برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد
یعنی ۶۱ درصد ترامپ
۳۹% جو بایدن
اميدوارم به حق پنج تن ترامپ دوباره انتخاب بشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار