بازدید 5963

آخرین خبر‌ها از آتش سوزی در مترو اکباتان +تصاویر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مشاهده حریق و احتمال دودگرفتگی حدود ساعت ٧:٤٥ امروز ١٩مهرماه ١٣٩٩، در ایستگاه متروی اکباتان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 10 October 2020
تابناک اجتماعیسخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حریقی در ایستگاه مترو اکباتان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مشاهده حریق و احتمال دودگرفتگی حدود ساعت ٧:٤٥ امروز ١٩مهرماه ١٣٩٩، در ایستگاه متروی اکباتان تهران خبر داد.

علت آتش‌سوزی اتصال برق بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۴

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اتصال سیم برق را علت اصلی آتش‌سوزی در ایستگاه مترو اکباتان اعلام کرد.

فرنوش نوبخت به ایرنا گفت: این حادثه حوالی ساعت ۸:۳۰ منجر به اختلال حرکت قطارها در خط ۴ مترو شد. خوشبختانه در این حادثه به فردی آسیب نرسید و با همکاری شرکت اتوبوسرانی، مسافران به سمت آزادی جابجا شدند.

آغاز مسافرگیری ایستگاه های ارم سبز، بیمه و اکباتان
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۵

مدیرروابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران از آغاز فعالیت مجدد سه ایستگاه ارم سبز،بیمه و اکباتان خبر داد

به گزارش ایسنا، محمدیان با بیان اینکه صبح امروز به دلیل حریق در داخل تونل ایستگاه ارم سبز، خدمت رسانی در بخشی از خط چهار متوقف شد گفت: در اثر این حریق و تلاش آتش نشانان و کارشناسان مترو برای علت یابی، سرویس دهی در حد فاصل ایستگاه ارم سبز تا ایستگاه بیمه و بالعکس متوقف شده بود. هنوز علت نهایی این حادثه مشخص نیست و کارشناسان در حال علت یابی هستند.

تنها فعالیت چند ایستگاه متوقف شده نه خط چهار
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به دلیل بروز حریق در داخل تونل از ساعت ۸:۱۵ مسافرگیری حد فاصل ایستگاه ارم سبز تا ایستگاه بیمه و بالعکس متوقف شده است.

بر اساس این گزارش، کارشناسان فنی در حال بررسی مشکل هستند و بعد از شناسایی و رفع مشکل پیش آماده مسافرگیری انجام خواهد شد.

گفتنی است برخلاف برخی گزارش های منتشر شده، تردد مترو در این خط متوقف نشده و تنها مسافرگیری در چند ایستگاه خط چهار انجام نمی‌شود.

مسیر مسدود شده است
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۰

جلال ملکی به میزان گفت: ساعت ۷و۴۳دقیقه صبح امروز، مورد مشاهده دود در داخل تونل مترو حدفاصل ایستگاه اکباتان و ارم سبز گزارش شد. بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی در عرض سه دقیقه، به محل اعزام می‌شوند و به همراه عوامل مترو به بررسی علت حادثه می‌پردازند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: مقداری دود در محل وجود داشت، اما قطار حامل مسافران از محل مشاهده دود گذشته و به ایستگاه رسیده بود و همه به مسافران به سلامتی از محل خارج شده بودند. برای پیشگیری از هر گونه حادثه و بررسی علت دود، تردد از این مسیر مسدود شده است.

وی افزود: نتیجه بررسی متعاقبا اعلام می‌شود.

تصاویر: حضور ماموران آتش نشانی در مترو اکباتان
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۰
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۰

ایستگاه شهرک اکباتان از ایستگاه‌های خط چهار مترو تهران است که در فاز دو شهرک اکباتان، روبروی بلوک ۱۳ قرار دارد. این ایستگاه که در یکم مرداد ۱۳۹۱ تأسیس شد، دارای ۲۸ هزار مترمربع فضای سرپوشیده است.

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۹
آتش سوزی در مترو اکباتان
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۵

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با میزان از وقوع حریقی در ایستگاه مترو اکباتان خبر داد و گفت: حدود ساعت ٧:٤٥ امروز ١٩مهرماه ١٣٩٩، با اعلام اين حادثه سامانه ١١٥ ، بلافاصله نيرو هاى اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و هم اكنون در محل به صورت كاملاً آماده باش حضور دارند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: اين حادثه تا اين لحظه مصدومى نداشته است.  خبرهای تکمیلی به زودی اعلام می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر