بازدید 3499
دادستان کرمان:

رانت و فساد حوزه واردات قابل اغماض نیست

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به این مطلب که رانت و فساد احتمالی موجود در عرصه واردات موجب ورود کالا‌های بی کیفیت به استان و بی توجهی به تولیدات درون استانی شده است، گفت: مدیران باید در عرصه جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال با جدیت وارد شده و اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹ 07 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "دادخدا سالاری" در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی بزرگ استان در نشست تخصصی بررسی راهکار‌های قضایی برای حل مشکلات موجود در مسیر تولید و صنعت استان افزود: در استان کرمان ظرفیت‌های بسیار زیادی برای تامین قطعات و تکنولوژی‌های مورد نیاز صنایع وجود دارد و بر مبنای وجود چنین ظرفیت‌هایی باید از واردات کالا‌ها و تکنولوژی‌هایی که مشابه داخلی دارند، جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه دادستان کرمان به عنوان مدعی العموم به موضوع رصد مافیای احتمالی در حوزه اقتصاد و صنعت ورود می‌کند، تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف منافع اجتماعی و مصالح عمومی در شرایط اقتصادی حساس کنونی، برخورد قضایی لازم و قانونی با مسببان آن انجام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به رویکرد تحولی قوه قضاییه و تاکید بر حمایت جدی از تولید و صنعت، اظهار کرد: دستگاه قضایی به عنوان حامی فعالیت‌های قانونی اقتصادی، در چارچوب مقررات نشست‌های تخصصی را با مدیران واحد‌های اقتصادی استان برگزار می‌کند و برمبنای همفکری و تعامل در مسیر حمایت از تولید گام بر می‌دارد.

سالاری ادامه داد: تمامی اجزای حاکمیت باید با درک صحیح از اقتضائات زمان کنونی حمایت از تولید و مبارزه با فساد را مد نظر ویژه قرار دهند.

وی تاکید کرد: روند انجام تمامی مصوبات و الزامات قانونی برای حمایت قضایی از تولید به صورت مستمر از سوی دادسرای کرمان رصد شده و در صورت مشاهده هرگونه قصور و کوتاهی از سوی مدیران یا مجریان طرح‌های تولیدی با استفاده از ابزار‌های موجود، برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر