بازدید 6650
۳

تماس تلفنی لاوروف با همتای ارمنی با تمرکز بر آتش‌بس

وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای ارمنی خود بر لزوم آتش‌بس در قره‌باغ در اسرع وقت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸ 05 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با زوگراب مونتساکانانیان، بر مسائل مربوط به ایجاد برون رفت از وضعیت منطقه مورد مورد مناقشه ناگورنو- قره‌باغ تمرکز کرد.

طرف روس نسبت به افزایش تعداد قربانیان غیرنظامی ابراز نگرانی کرد و آتش‌بس در اسرع وقت را ضروری دانست.

لاوروف تاکید کرد، روسیه آماده است برای بازگرداندن طرفین به راهکار سیاسی تحت نظارت گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا همسو با بیانیه مشترک روسای جمهوری روسیه، فرانسه و آمریکا تلاش کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اگر روسیه م فرانسه و آمریکا کاری می خواستن یکنن در این سی سال میکردن. بهترین راه تعیین تکلیف در زمین نبرد است. این سه خودشون طرف ارمنستان هستند چجوری میخوان میانجیگری کنن؟ الان که ارتش آذربایجان داره اشغالگران را نابود میکنه یاد میانجیگری افتادن!!!
اخلاق جنگ
این حقیقت است که صحبت از جنگ اخلاقی و غیراخلاقی بستری برای مشروعیت بخشیدن به زشت‌ترین پدیده بشری در کلیت خود یعنی جنگ می‌گشاید. اما اگر جنگ را به مثابه یک شر ضرور در جهت حفظ اخلاقیات حیات انسانی بپذیریم، می توان از اخلاق جنگ به مثابه معیاری برای قضاوت درباره‌ی خود جنگ صحبت کرد.

دولت ارمنستان که با تکیه بر معیارهای فراحقوقی بر سرزمین حقوقی سی‌هزار شهید و یک میلیون آواره دولت خودخوانده‌ای به نام قره‌باغ ایجاد کرده بود، اکنون برای حفظ آن و تداوم اشغال خاک همان شهدا و آوارگان دست به هر کار غیرانسانی می‌زند تا زمینه‌ی مداخله‌ی قلدرهای جهانی را فراهم بیاورد.

بر دولت آذربایجان است که ضمن مقاومت در برابر این حربه‌ی ناجوانمردانه به شهروندان ارمنی هم مناطق اشغالی و هم سرتاسر جهان نشان دهد که دولت‌ها در برابر شهروندان از هر اثنیک، مذهب و ملیتی دارای مسئولیت خدشه‌ناپذیر اخلاقی‌اند و دولتی که به صورت نظام مند در کار نقض این اصل است، نمی‌تواند به نام اراده‌ی ملت متبوع خود ادعای حاکمیت نماید
چه اتش بسی . قراباغ مال اذربایجان است که ۲۷ سال قبل ارمنستان اشغال کرد الان میخواد اراضی اشغال شده اش رو بگیرد به کسی چه ربطی دارد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی