بازدید 29195
۱

شرایط اضطراری کرونا در استان یزد برای ۲ هفته آینده

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان روندی فزاینده یافته، شرایط استان را برای ۲ هفته آتی اضطراری اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 04 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد ترحمی شنبه شب در اطلاعیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، با تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی از سوی شهروندان گفت: آمار مبتلایان به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند نزدیک به ۳۰۰ نفر است و این احتمال وجود دارد که تا آخر هفته بر این آمار افزوده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط استان در ۲ هفته آتی، نشست‌ها و جلسات ادارات لغو و برگزاری مراسم روضه خوانی در فضاهای مسقف ممنوع و روضه خوانی‌های فضای باز نیز باید با کسب مجوز از تبلیغات اسلامی برگزار شود.

ترحمی با بیان اینکه سالن‌های سینما و نمایش نیز در ۲ هفته آتی تعطیل است، ادامه داد: کارمندان ادارات در طول حضور در اداره باید از ماسک استفاده کنند و رعایت این موضوع بر عهده مدیران ادارات است.

وی ادامه داد: ورود افرادی که ماسک ندارند، به ادارات ممنوع بوده و ارائه خدمات به آن‌ها مجاز نیست، همچنین از اتاق اصناف شهرستان‌ها انتظار می رود با هماهنگی فرمانداران بر فعالیت اصناف نظارت بیشتری در زمینه رعایت الزامات بهداشتی اعمال کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ۲۰ نفر در یک هفته گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
عجب ویروس هوشمندی درست سربزنگاه مراسمهای مذهبی تو مهد عزاداریهای پرشور وضعیتش قرمز میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی