بازدید 14515

حذف عوارض اتوبان ساوه را در مجلس پیگیری می‌کنیم

نماینده شهرستان‌های رباط‌کرم و بهارستان با ناعادلانه خواندن عوارضی این اتوبان برای مردم جنوب غرب استان تهران گفت: در یک مسیر ۲۰ کیلومتری چهار عوارضی شامل نسیم‌شهر، گلستان، رباط‌کریم و پرند را در نظر گرفته شده و برای هر مسیر مبلغ پانصد تومان پرداخت شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 03 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده شهرستان‌های رباط‌کرم و بهارستان در مجلس در خصوص عوارضی اتوبان تهران-ساوه اظهار کرد: روزانه هزاران کامیون و وسیله سبک و سنگین از این اتوبان عبور می‌کنند.

وی با ناعادلانه خواندن عوارضی این اتوبان برای مردم جنوب غرب استان تهران گفت: در یک مسیر ۲۰ کیلومتری چهار عوارضی شامل نسیم‌شهر، گلستان، رباط‌کریم و پرند را در نظر گرفته شده و برای هر مسیر مبلغ پانصد تومان پرداخت شود.

نماینده شهرستان‌های رباط‌کرم و بهارستان ادامه داد: در این خصوص با معاون وزیر راه و شهرسازی صحبت کرده‌ایم که از اول آبان امسال گرفتن عوارض متوقف شود.

وی بیان کرد: در حالی که از اتوبان تهران به قم که بیش از ۱۲۰ کیلومتر است هزار تومان عوارض گرفته می‌شود و از اتوبان تهران کرج که بالای ۳۰ کیلومتر است عوارضی دریافت نمی‌شود. چرا باید در این اتوبان و برای ساکنین حاشیه کلان شهر تهران که غالبا از اقشار مستضعف و کم درآمد هستند عوارض دریافت شود آن هم جاده‌ای که به مراتب وضعیت نامناسبی به نسبت دیگر مسیر‌ها دارد.

نوروزی در پاسخ این سوال که مردم می‌گویند که نوروزی در هر مرحله انتخابات وعده حذف عوارض را داده، ولی به این وعده عمل نکرده، گفت: ما در انتخابات مجلس دهم وعده دادیم، زمانی که اتوبان تحت اجاره بانک ملت بود و حدود دوسالی هم شد که عوارض دریافت نمی‌شد. اما در آستانه مجلس یازدهم مجدد کار عوارض گرفتن شروع شد و دوربین‌ها را در اتوبان نصب کردند که ما اعتراض کردیم؛ گفتند این دوربین‌ها نصب می‌شود، ولی عوارضی دریافت نمی‌شود! اما دریافت عوارض همچنان ادامه دارد.

وی ضمن عذرخواهی از این که نتوانسته در این مورد کاری برای مردم انجام دهد، گفت: اگر تا اول آبان ماه پرداخت عوارض متوقف نشود، در مجلس به طور جدی از وزیرراه پیگیری می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست